Továbbra is egy népszerű sztár a Hyundai indiai márkanagykövete
A Hyundai Motor India bejelentette, hogy ismételten meghosszabbította együttműködését Shah Rukh Khan színésszel, aki 19 éve a márka indiai nagykövete.
Shah Rukh Khan neve immár 19 éve a Hyundaihoz kapcsolódik, ami a vállalat egyedülállóan hosszú partneri kapcsolata az iparágban. A Hyundai Motor India most ismételten meghosszabbította ezt a szerződést, amely így továbbra is az eddigi leghosszabb márkanagyköveti együttműködésnek számít.
„Shah Rukh Khan a Hyundai indiai családjának egyik első tagja, aki indiai megjelenésünkkor kulcsfontosságú szerepet játszott a Santro sikerében” –mondta Y. K. Koo, a Hyundai Motor India Limited vállalat vezetője. A Hyundai és Shah Rukh Khan kapcsolata folyamatosan emelte és fejlesztette a márka értékét Indiában. Nagyon erős a családos emberi kisugárzása és családos értékeket képvisel. A Hyundai neve az indiai háztartásokban erősen kapcsolódik Shah Rukh Khanhoz, hiszen mindketten a legkedveltebbé és legmegbízhatóbbá váltak az elmúlt évtizedekben.”
„Ez tényleg egy fantasztikus utazás volt a Hyundai márkával, ahogyan együtt teljesítettük ezt a 19 éves gyümölcsöző együttműködést” – mondta Shah Rukh Khan márkanagykövet. „Mindig öröm egy ilyen prémium autómárkával együtt lenni. Nagyon elégedett vagyok ezzel a márkanagyköveti együttműködéssel, hiszen a Hyundai sokkal többet ad innovatív élményt nyújtó autóknál, ragyogó pillanatokat szerezve vásárlóik életében. Ez számomra nemcsak egy támogatás, a Hyundai márka egy család, akikkel közösen váltunk naggyá.”
Az indiai NDTV 2010-ben Shah Rukh Khannak és a Hyundai i10 reklámjában nyújtott alakításáért az Év Márkanagykövete díját ítélte oda. Az évek során Shah Rukh Khan a Hyundai elsőszámú vállalati nagykövetévé emelkedett, akivel a jövőben is találkozhatnak majd az indiai vásárlók az új modellek bevezetésével kapcsolatban
Forrás: economictimes.indiatimes.com, hyundai.com/in
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!