Öt Red Dot díjat kapott idén a Hyundai
A Hyundai Motor ismét győzedelmeskedett az idei Red Dot Dizájn választáson, ahol a Red Dot történelme során példátlan módon idén öt kategóriában is elismerést aratott.
A Hyundai Motor idén is tarolt a Red Dot Dizájn választáson, ahol két „Legjobbak Legjobbika” díjat és három Red Dot „Nyertes” elismerést tudott megszerezni. Ráadásul ez már egymás után a negyedik olyan év, amikor a Hyundai Motor formáit a Red Dot zsűrije elismerésre méltónak ítél.
A Red Dot Formatervezési Kommunikáció kategóriájában idén a Hyundai Motor Goyang Motorstúdióját a „Legjobbak Legjobbika” elismerésben részesítette, mivel a Hyundai Motor itt innovatívan közelítette meg a márka fizikai formájában megtestesülő lényegét. A Goyangban található interaktív kiállításon a látogatók öt érzékszervük segítségével tapasztalhatják meg a Hyundai Motor lényegét. A látogatók az utazás során megismerkedhetnek a Hyundai Motor járműgyártási folyamatával: a préseléstől és az acélelemek formázástól a gyártósor robotjainak részletes munkájáig és a kulcsfontosságú autótechnológiák működéséig.
A Hyundai Motorstúdió egy további elismerést is szerzett, pontosabban annak Kinetikus Szobra, amely az épület legfelső szintjén található – és ez az egyik kategória „Győztes” címét szerezte meg. A terem közepére helyezett szobor – amely 20 négyzetméteres területen 1 411 darab alumínium rúdból áll – a látogatók interakcióira reagál, miközben folyékony mozgásával a Hyundai Motor „Mozgásból vett formai ihlet” mantráját tükrözi.
A Hyundai Motorstúdió Goyang belső tere egy további kategóriában szerzett „Nyertes” elismerést, amelynek során a létesítmény egyedi étel- és italpultjait díjazták. A Motorstúdió három ételpultját ügyesen úgy tervezték, hogy a látogatóknak lehetősége legyen ételkészítés közben figyelni a szakácsokat. Ez a koncepció korábban már a 2017-es Iconic Díj zsűrijének figyelmét is felkeltette, így ezt a Nyilvános Kiállítási Tartalomdizájn kategóriájában a „Legjobbak legjobbika” díjjal tüntették ki.
A Hyundai Motor tavaly bevezetett új márkadallama a hangdizájn kategóriában kapott a „Legjobbak Legjobbika” elismerést a Red Dot zsűrijétől. Az emelkedő hat hangjegy a márka egyik központi eleme, amely túlnyúlik a szokásos vásárlói érintkezési felületeken, hiszen nemcsak televíziós és rádiókommunikációban, hanem a márka szalonjaiban és az ott vásárolt autók üdvözlődallamában is ezek a hangjegyek köszönnek majd vissza. A Hyundai dallam további dimenziót ad a Hyundai márka személyiségéhez annak „Jellemző”, „kifinomult” és „,magabiztos” karakterére építkezve.
Az idei iF Awards díját követően a Hyundai Motor jellegzetes új betűtípusa, a Hyundai Sans a Red Dot zsűrijénél újabb elismerést szerzett. A Hyundai Motor számára 12 hónap alatt kidolgozott és tavaly bemutatott betűtípus 193 országban könnyíti meg a közönséggel folytatott kommunikációt. A Hyundai Sans betűtípust úgy tervezték, hogy meleg, magabiztos kinézetével emberközeli legyen, miközben azt a tradicionális koreai betűk ihlették.
Ez már egymás után a negyedik olyan év,amikor a Hyundai Motor fejlődő dizájnfilozófiája elnyerte a Red Dot zsűrijének elismerését. Nemrég a Hyundai Grandeur és a Genesis G80 modelleket díjazták a Közlekedési Termékdizájn kategóriában.
Forrás: hyundaimotorgroup.com
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!