Randialkalmazással hirdet tesztvezetést a Hyundai


A Hyundai Motor kanadai képviselete egy új kampány keretében teremt kapcsolatot az autózás és az ismerkedés között, amiben a Tinder randialkalmatás nyújt segítséget. 

Az új kampány középpontjában a Kanadában nemrég bevezetett Hyundai Ioniq áll és ennek célja, hogy az ügyfelek figyelmét felhívják, az autóválasztáskor csakúgy, mint a párválasztásnál is csak akkor döntsenek, ha valóban megtalálták az igazit és ne érjék be kompromisszumokkal. 


Az üzenet életre hívásához a Hyundai a Tinderrel társult és egy vetélkedő keretében hat győztest azzal ajándékozzon meg, hogy szeptemberben egy Ioniq kíséretében randevúzzanak olyan hírességekkel, mint a kanadai „Nagy Ő” valóságshowban feltűnt Jasmine Lorimerel Torontóban, vagy Joey Scarpellino színésszel Montrealban.  


Augusztusban a Tnider alkalmazás egy hónapon keresztül hirdeti a vetélkedőt,arra bíztatva a felhasználókat, hogy „húzzák jobbra” Lorimer vagy Scarpellino Hyundai általreklámozott profilját, amellyel bejuthatnak a Hyundai Végső Randi versenyébe. Szeptembertől márciusig pedig minden hónapban kiválasztanak egy győztest,aki lehetőséget kap arra, hogy egy Ioniq-kal menjen randizni, amely mellett 200 dollár költőpénzt is adnak. 

Forrás: eventmagazine.co.uk

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését