Hyundai élménykör Nagy Danival


Megnéztük, mit is takar a Hyundai Hatvan és Nagy Dani közös „Ngedd meg magadnak az élményt” programja és nemcsak meglestük, de kapaszkodtunk és közben néha még a lélegzetünk is elállt. 

Pénteken első alkalommal tartották meg azt az Ngedd meg magadnak az élményt elnevezésű rendezvényt, amit kicsivel több, mint egy hónappal korábban jelentettek be a Hyundai hatvani szalonjában. A program lényege, hogy a regisztrálók az örkényi Euroringen a vásárolt csomagban meghatározott számú kört tehetnek meg egy Hyundai i30 Fastback N sportmodellel úgy, hogy mellettük a M1RA TCR versenycsapatának pilótája ül, de dönthetnek úgy is, hogy maguk veszik kezükbe a 275 lóerős sportkocsit és Dani irányításával mennek végig a pályán.


Az első ilyen alkalmat természetesen én sem hagyhattam ki! Az M5-ös autópálya tőszomszédságában elterülő és így könnyen megközelíthető Euroring versenypálya a maga 2750 méteres hosszával, szűkülő és elnyújtott kanyarokban bővelkedő vonalvezetésével ideális helyszínt jelent egy ilyen esemény megrendezéséhezhez. A Hyundai mellett ezen a kellemesen nyugodt péntek délutánon egy másik versenycsapat, az RCM Motorsport is ide települt ki, ahol szintén egy ügyfeleknek rendezett élményprogram zajlott. 


Érkezés után a recepción gyors regisztrálás, amivel együtt a választott programnak megfelelő karszalagot is kaptunk, majd irány a boxutca, ahol Dani és az i30 Fastback N rajtra készen várt minket. Éppen azt beszéltük a Hyundai Hatvan vezetőjével, hogy a nagyobb igénybevétel miatt miért szereltek át egy kisebb, magasabb oldalfalú 18-as kereket Dani autójára, amikor valaki hátulról felkiáltott: "Gyere, Dönci, most te következel!" – hangzott Dani kedves invitálása, én pedig már pattantam is be a volán mögé. Gyors beállítás, ülés, kormány, tükör (utóbbit csak rutinból) és a legfontosabb: N mód aktiválása. Mehetünk!


Nem tagadom, izgatott voltam, hiszen életemben először hajtok fel egy igazi versenypályára, ezért valószínűleg ennek tudható be, hogy a rajtprogramot annak ellenére elhibáztam, hogy Dani türelmesen elmagyarázta, a kuplunggal és a kézifékkel mit hogyan kell. Pár másodperccel később már inkább csak arra emlékszem, hogy a kormányba kapaszkodva igyekszem arra koncentrálni, hogy a legjobb tudásom szerint végrehajtsam Dani utasításait, aki pedig profi instruktorként kanyarról kanyarra folyamatosan adta a tanácsokat: itt szűkebben, ott pici fék, itt menj ki balra, most nagy gáz... És ezt még a harmadik kör végén is ugyanolyan türelemmel, intenzitással lökte, mint az első percben. Zseniális ez a srác! 


Dani aztán a következő etapban átvette a kormányt és megmutatta, mire is képes az i30 Fastback N, ha egy versenypilóta terelgeti. Az autó szinte repült a pályán, Dani pedig mindent meg is tett annak érdekében, hogy megcsillogtassa tudását. Miközben száguldottunk, néha az volt az érzésem, hogy játszva dobja be az autót a legszűkebb kanyarkombinációba is, könnyedén vált fel, vagy le attól függően, hogy hol tudja a legnagyobb teljesítményt kihozni az autóból, miközben végig tökéletesen uralja a helyzetet. Annyi biztos, összeszokott párost alkotnak az i30 Fastback N-nel, ez neki csak ugyanolyan rutin, mint egy hétköznapi úrvezetőnek a munkába járás. Dani a levezető körben aztán elmesélte, ezen a pályán nőtt fel, így nem csoda, ha a pályarajzot álmából felkeltve is fejből vágja.


Fantasztikus, hatalmas élmény ez akár a vezetőülésből, akár az anyósülésről éljük át. És éppen erre épít a program: bárki átélheti, milyen is az N érzés függetlenül attól, hogy van jogosítványa vagy nincs, Dani és a Hyundai Hatvan hozzáértő csapata mindenkinek tud megfelelő élményt adni. Csak azt kell eldönteni, hogy hány kört szeretnénk megtenni az autóval a versenypályán, a 3 körös alapcsomag igazából arra elég, hogy megismerkedjünk a pályával és elcsodálkozzunk az autó remek tudásán, de vannak hosszabb, 7, illetve 10 körös csomagok is, amelyeken keresztül már behatóbban is meg lehet ismerkedni az autó beállításaival és képességeivel.


Az élményprogram iránti hatalmas érdeklődés már az első napon is megmutatkozott, a Hyundai Hatvan vezetője, Képe Tibor szerint összesen 14 ügyfél próbálhatta ki az N élményt sőt, voltak köztük olyanok is, akik igazából az RCM Motorsport Formula Renault tesztvezetési programjára érkeztek, mégis annyira megtetszett nekik a felmatricázott Hyundai i30 Fastback N, hogy végül Danival is mentek néhány kört. Mellettük volt néhány olyan RCM ügyfél is, aki ugyan aznap nem akarta kipróbálni az autót, de az N modell formája és a látottak alapján szívesen kipróbálná és akár meg is vásárolna egy ilyen autót. 


És éppen ezért zseniális ez a program, hiszen legyen az sportrajongó, Nagy Dani rajongó vagy éppen autórajongó, mindenki megtalálhatja magának azt az élményt, amit keres. A premiert újabb alkalmak követik majd, a szervezők folyamatosan egyeztetnek a beérkezett igények alapján, a legközelebbi élménynap július 18-án, csütörtökön lesz ugyanitt. Jelentkezni a Hyundai Hatvan weboldalán, illetve az elmenyautozas.daninagy.com oldalon lehet, ahol további információkat kaphattok a programról és a Hyundai i30 Fastback N-ről is. 

Köszönöm a Hyundai Hatvannak, hogy részt vehettem ezen a kivételes élményvezetésen!


Dönci Hyundai Blogja a Facebookon és az Intagramon! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A világ legviccesebb Hyundai kereskedése lett a hatvani Prémium Autóház Kft.

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését