A Hyundai a SHIFT Mobilty konferencián ismertette hidrogén stratégiáját


A Hyundai Motor az idei IFA 2020 kiállítás keretein belül megrendezett SHIFT Mobility konferencián innovatív mobilitási megoldásokkal mutatta be a hidrogén üzemanyagcellás technológiában elért vezető szerepét. 

Az IFA 2020-as SHIFT Mobility konferenciára idén digitális és élő formátum hibridjeként került sor ebben az évben. A fizikai kiállítás és az élő rendezvények, például az IFA globális sajtótájékoztatója mellett a távoli részvételt egy átfogó digitális kiterjesztés biztosította. Különféle tevékenységek révén a Hyundai ezen a rendezvényen is az üzemanyagcellás mobilitás terén elért eredményeit emelte ki, megosztotta a startup vállalkozások és az OEM gyártók a fejlődés elősegítésében betöltött szerepével kapcsolatos információkat, valamint bemutatta a vállalat autógyártóból intelligens mobilitási szolgáltatóvá alakulásának útját.

Nagyon elégedettek vagyunk a SHIFT Mobiliy Konferencián az IFA-val közösen végzett tevékenységünk idei eredményeivel.” – mondta Andreas Christoph-Hofmann, a Hyundai Motor Europe marketingvezetője. „A Hyundai megragadta az alkalmat, hogy tovább digitalizálja kommunikációs szemléletét, hogy szélesebb és interaktívabb közönséget érjen el. A továbbiakban is folytatjuk új kommunikációs platformok kihasználását. " 





„Az IFA SHIFT Mobility Konferenciája ideális platformot adott a technológiai innovációban betöltött vezető szerepünk bemutatására” – mondta Michael Cole, a Hyundai Motor Europe elnök-vezérigazgatója. „Vállalatként az a filozófiánk, hogy a kihívásokra nem a jelenlegi üzleti tevékenységünk megzavarásaként, hanem inkább az új üzleti lehetőségek gyorsító katalizátoraként tekintünk.. Ezeket esélynek tekintjük az ügyfélközpontú mobilitás további fejlesztéséhez, amely az iparágat egy új jövőhöz juttatja el. 

A Hyundai tevékenysége a SHIFT konferencián szeptember 3-án, csütörtökön egy virtuális panelbeszélgetéssel kezdődött, amely "A jövő üzemanyaga: Út a hidrogén-társadalom felé" címet viselte. Ebben a Hyundai vezetőinek egy csoportja a hidrogén területén dolgozó külső szakértőkkel együtt megvitatta az üzemanyagcellás technológia, mint nulla emissziós mobilitási megoldás lehetőségeit, beleértve az üzemanyagcellás technológia működését, a fenntartható ellátási láncok szerepét a hidrogén előállításának szerepét a szén-dioxid-kibocsátás csökkentésében, valamint az ökológiailag és gazdaságilag egyaránt fenntartható megoldások kidolgozásának fontosságát.


A megbeszélést Albert Biermann, a Hyundai Motor Group elnöke és kutatás-fejlesztési részlegének vezetője nyitotta meg. Biermann bemutatta a Hyundai elképzelését arról, hogy a zéró emisszióval járó különféle technológiák – az akkumulátoros elektromos autóktól az üzemanyagcellás megoldásokig – hogyan egészítik ki egymást ahelyett, hogy versenyeznének egymással. Ezt különböző szektorok megcélzásával lehet megvalósítani: az akkumulátoros elektromos járművek optimális megoldást jelentenek a személyszállítás és az ingázás szempontjából, az üzemanyagcellás járművek pedig rövid tankolási idejükkel és nagy hatótávolságukkal az áruszállításban és a kereskedelmi hajózásban bírnak jelentős potenciállal.

Ezután Dr. Sae Hoon Kim, a Hyundai Motor Group vezető alelnöke és a vállalat üzemanyagcellás fejlesztőközpontjának vezetője, valamint Bertrand Piccard, svájci környezetvédelmi aktivista, a Hyundai márkanagykövete következett. Dr. Kim felvázolta a Hyundai Fuel Cell Vision 2030 stratégiáját, és áttekintést adott az üzemanyagcellás technológia működéséről. Eközben Piccard a gazdaság és az ökológia közötti szakadék áthidalásának fontosságát hangsúlyozta. A Solar Impulse Alapítvány társalapítójaként Piccard gazdaságilag életképes üzleti megoldások kifejlesztésével ösztönzi az innovációt, amelyek megoldhatják a környezeti problémákat.

Ezt követően nyílt vita következett az üzemanyagcellás technológia és a hidrogén-ellátási lánc különféle szakértőivel, köztük egy korábbi európai parlamenti képviselővel. A Hyundai Hydrogen Mobility AG vezérigazgatója, Mark Freymüller Svájcban egyedülálló üzleti modellt dolgozott ki a hidrogén töltőinfrastruktúra kiépítésére és egyidejűleg a nagy teherbírású üzemanyagcellás teherautókkal történő egyidejű kihasználása érdekében.

Eközben Stefan Linder, az Alpiq innovációs és technológiai vezetője a valóban nulla kibocsátású ellátási láncban a megújuló hidrogén felhasználásának fontosságáról, valamint a hidrogén mint a megújuló energia tárolórendszerének potenciáljáról beszélt. Dr. Marcus Guzmann, a Hydrogenious LOHC Technologies értékesítési igazgatója megosztotta véleményét a hidrogén szállításának és tárolásának kihívásaival kapcsolatban, valamint arról is beszélt, hogy a Hydrogenious-hoz hasonló vállalatok hogyan dolgoznak a folyékony szerves hidrogén-hordozók használatával történő megoldások keresésén.

Végül Jorgo Chatzimarkakis, a Hidrogen Europe főtitkára megosztotta az EU céljait és elképzeléseit a hidrogén mobilitásának előmozdítása érdekében Európában, különös tekintettel a tiszta hidrogén töltőinfrastruktúra fejlesztésére és a gazdaságilag életképes felhasználási területekre – ideértve az üzemanyagcellás teherautók kereskedelmi szállításra történő felhasználását is.

Összességében a résztvevők holisztikus képet alkottak a hidrogén üzemanyagcellás mobilitással kapcsolatos kihívásokról és lehetőségekről, amely formátum lehetővé tette a Hyundai számára, hogy kiemelje saját szerepét a technológia szélesebb körű elterjesztésének előmozdításában.

A program szeptember 4-én azzal folytatódott, hogy a Hyundai csatlakozott az IFA globális sajtótájékoztatójához, ahol a Hyundai Motor Europe elnök-vezérigazgatója, Michael Cole Nicole Scott moderátor segítségével interjút adott, megosztva a Hyundai elkötelezettségét a változás meghatározó szerepköre és a jövő stratégiája iránt. Cole beszélt a Hyundai autógyártóból intelligens mobilitási megoldások szolgáltatójává átalakulásáról, ideértve nemcsak az új technológiák, hanem az infrastruktúra és a szolgáltatási megoldások fejlesztése terén tett erőfeszítéseit is.

A beszélgetés ezután a Hyundai villamosítási stratégiájára terelődött, amelyben Cole a Hyundai öko-mobilitással kapcsolatos beruházásait és termelési céljait emelte ki. A Hyundai azt tervezi, hogy a következő öt évben több mint 40 milliárd eurót fektet be a jövő mobilitásába, ami mellett 2030-ig 6,7 milliárd eurót kíván az üzemanyagcellás technológiába fektetni. Az elnök nagy hangsúlyt fektetett a hidrogén mobilitásra is : „Vezető szerepet kívánunk betölteni az üzemanyagcellás technológiában, ezért a hidrogén társadalom támogatása érdekében gyorsítjuk fejlesztéseinket. 2030-ra azt tervezzük, hogy évente 700 ezer üzemanyagcellás rendszert állítunk elő."

Cole beszélt az IONIQ név történetéről is, a világ első három alternatív erőforrással elérhető Ioniq modelljétől az IONIQ projektig, amely olyan újításokhoz vezet, mint a viselhető robotok és a Hyundai roller, valamint megemlítette az új IONIQ villanyautó-márkát, amely kulcsfontosságú szerepet játszik a Hyundai globális villanyautó-piacon kívánt vezető szerepének elérésével kapcsolatos tervének felgyorsításában.

Cole bepillantást adott a Hyundai európai stratégiájába és arról is beszélt, mire számíthatnak az ügyfelek a Hyundaitól a jövőben: „Küldetésünk az autós élmény újrafogalmazása. Egy összekapcsolt, személyre szabott környezet kialakítására összpontosítunk az autó belső terében."

Utolsó résztvevőként Edvin Eriksen, a Hyundai CRADLE Berlin vezetője adott betekintést a Hyundai innovációs stratégiájába, többek között arról, hogy a startup vállalkozások és az nagy gyártók hogyan működhetnek együtt a városi és mobilitási tervezőkkel az innováció előmozdítása érdekében. A „Közös-innováció és integráció – új szinergiák és globális perspektívák a mobilitási piacon” címet viselő ülésen arra összpontosítottak, hogy az új megoldások kibővítéséhez mennyire szükséges az interdiszciplináris együttműködés.

A CRADLE a Hyundai startup inkubátoraként működik. A CRADLE révén ígéretes kezdő vállalkozásokkal, inkubátorokkal és befektetőkkel együttműködve a Hyundai biztosítani kívánja pozícióját a jövőbeli mobilitási technológiák élvonalában, ugyanakkor arra ösztönzi az újítókat, hogy vállaljanak kockázatokat és a holnap megoldásait keressék. Eriksen más témák mellett arról is beszélt, hogy minden szervezetnek szerepet kell vállalnia az új mobilitási megoldások kidolgozásában: induló vállalkozásoknak az ötletek innovációjában; Az nagy gyártók a termelés növelésével és a költségek csökkentésével; valamint a várostervezők és az infrastruktúra-szolgáltatók, akik támogatni tudják az ökomobilitási megoldások szélesebb körű elfogadását azáltal, hogy biztosítják a fogyasztók igényeinek kielégítését szolgáló megfelelő töltési infrastruktúrát.


Forrás: hyundai.news

Dönci Hyundai-KIA Blogja a Facebookon és az Instagramon! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Beszélgetnél a Hyundairól vagy tanácsra lenne szükséged? Gyere és csatlakozz Te is a Dönci Hyundai Univerzumához! Itt biztosan megtalálod a választ! Katt ide!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését

2024 új Hyundai és Kia modelljei