Egy anyuka háláját osztotta meg a Hyundai legújabb videójában
A Hyundai amerikai képviseletének legújabb kampányfilmjeinek középpontjában olyan valódi tulajdonosok mondanak köszönetet akik az autó biztonságának köszönhetik életüket.
A Hyundai legújabb, valódi tulajdonosokat megszólaltató videósorozatának legújabb részében a vállalat egy figyelemre méltó történetet oszt meg egy nőről, aki egy súlyos karambol során sértetlenül tudott kiszállni autójából. A „Még mindig Anyuka” (Still A Mom) című film története bemutatja, a Hyundai járművei biztonsága révén mennyire elkötelezett az ügyfelek védelme irányában.
A „Még mindig Anyuka” filmben feltűnnek a Hyundai Motor Manufacturing alabama dolgozói, akik egy olyan Elantra tulajdonos levelét olvassák fel. A hölgy egy, akár az egész család életét megváltoztató baleset részese volt és úgy véli, az Alabamában készült autójának köszönhetően gyerekinek megmaradt anyukájuk. A film azt sugallja, hogy a biztonságos járművek építésében a Hyundainál mindenkinek kiveszi részét.
„A legértékesebb vélemények a tulajdonosoké, akik tudatják velünk – és a világgal – azt, hogy helyesen cselekszünk, ahogyan azt is, hol tudunk még jobbak lenni” – mondta Angela Zepeda, a Hyundai Motor America marketingvezetője. „A Hyundai a biztonság alapjaira épül, és az egész vállalat kiemelten kezeli tulajdonosainak biztonságát. A biztonság a legfontosabb.”
A Hyundai a biztonság terén az iparág vezető szereplője, amit az Autópálya-biztonsági Biztosító Intézet (IIHS) legtöbb TOP SAFETY PICK ÉS TOP SAFETY PICK+ elismeréssel díjazott már,Az elmúlt 5 év során elnyert tíz díjnyertes modellel a Hyundai bármely más iparági szereplőnél több IIHS Top Safety minősítéssel rendelkezik.
Forrás: hyundainews.com