A Hyundai IONIQ márkáját népszerűsíti a BTS új dalával


A Hyundai Motor bemutatta a népszerű BTS együttes „IONIQ: I’m On It” című legújabb számát, amellyel kezdetét vette a márka legújabb villanyautó-almárkájának bevezetési kampánya.  

Az „IONIQ: I’m On It” dal az IONIQ márka azon célkitűzését hangoztatja, amellyel összekapcsolt megoldásokkal vevőközpontú villanyautózási élményt kívánnak nyújtani. A dal szövege a felfedezés, kíváncsiság, remény, kreativitás és a jövő iránti inspiráció érzéseiről szól, amit az „IONIQ takes me there” (Az Ioniq elvisz oda) refrén kísér. A dalhoz készült klipben a Hyundai márciusban bemutatott Prophecy villanyautó-tanulmánya is megjelenik.  


A Hyundai Motor új önálló villanyautó-márkájaként az IONIQ megerősíti a vállalat tiszta mobilitás iránti elkötelezettségét és egyben mutatja a vállalat intelligens mobilitási szolgáltatóvá alakulását is. Az IONIQ márka összekapcsolt szolgáltatásokkal ügyfélközpontú villanyautózási élményt kíván nyújtani, amely összhangban áll a Hyundai „Emberiség fejlődése” víziójával. Az IONIQ márkanév alatt a Hyundai Motor a következő négy év során összesen három új kizárólag elektromos hajtással elérhető modellt, a középkategóriás IONIQ 5 crossovert, az IONIQ 6 limuzint és az IONIQ 7 nagyterepjárót kívánja bevezetni, amelyeket további innovatív típusok követnek.    


„Remélem, hogy a Hyundai és a BTS együttműködésében született új dala arra ösztönzi az együttes rajongótáborát, valamint ügyfeleinket, hogy a Hyundai tiszta mobilitásra vonatkozó elképzelése megragadja figyelmüket, amelyet az új IONIQ márka képvisel" – mondta Wonhong Cho, a Hyundai Motor ügyvezető alelnöke és marketing igazgatója. „A Hyundai Motor és a BTS a pozitív energia értékének terjesztésén túl a konkrét modellek reklámozásában is együttműködnek. A Hyundai Motor az új IONIQ márkával válaszol a környezeti problémákra és a globális fenntarthatóságra, amelyek aggasztják a Millennium és a Z generáció tagjait, akiknek megmutatjuk a villanyautózás jövőképét. Az IONIQ márka által kínált ügyfélközpontú villanyautó-élményt ezen dalokon keresztül juttatjuk el a rajongókhoz és ügyfeleinkhez.”


Azon rajongók, akik szeretnének még többet átélni az IONIQ és a BTS üzenetéből, egy online nyereményjátékon is részt vehetnek, ahol egy limitált darabszámú kazettaformájú zenelejátszót nyerhetnek. A lejátszón két szám található: az egyik az 2IONIQ: I’m On It”, a másik pedig egy üzenet az együttes minden tagjától.  


Forrás:  hyundaimotorgroup.com

Dönci Hyundai-KIA Blogja a Facebookon és az Instagramon! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Beszélgetnél a Hyundairól vagy tanácsra lenne szükséged? Gyere és csatlakozz Te is a Dönci Hyundai Univerzumához! Itt biztosan megtalálod a választ! Katt ide!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését