A Hyundai elnöke szerint több hangsúlyt kell a limuzinokra fektetni


A Hyundai csoport globális elnöke amerikai látogatásán hangsúlyozta a vállalat közép- és felsőkategóriás modelljeinek szerepét, amelyek segíthetnek megbirkózni a valutaingadozások nehézségeivel.

Mong-koo Chung, a Hyundai Motor Group elnöke augusztusban az Egyesült Államokba látogatott, a kaliforniai Fountain Valleyben találkozott a Hyundai Motor America felső vezetőségével. Az elnök a megbeszélésen olyan megelőző intézkedésekre szólította fel a vezetőket, amelyekkel megerősíthetik ajánlataikat a japán gyártók felértékelt modelljeivel szemben.

Az olyan japán gyártók, mint a Toyota, Honda és Nissan hasznot húztak a gyenge jenből, amelynek hatására még több felszerelést tudtak beépíteni eladott autóikba anélkül, hogy árat kellett volna emelniük.  


Chung azt is hangsúlyozta, hogy a nemrég bevezetett Genesis prémiumlimuzin és a Sonata középkategóriás családi autó a nagyobb kategóriát képviselik a Hyundai kínálatában és az eladások fokozásával meg tudnak birkózni az erős koreai won kedvezőtlen hatásaival. A Genesis májusban került az amerikai kereskedésekbe, míg a Sonatát a Hyundai Alabamai üzeme júniusban kezdte gyártani.

A nagyobb és értékesebb autókat általában nagyobb profitrátával értékesítik, amelyek az alsóbb kategóriákat is kisegíthetik, ráadásul a márka lényeges növekedését segítő megítélésén is jelentősen javíthatnak.  

Az elnök meglátogatta a Hyundai alabamai Montgomeryben működő autógyárát is, ahol hangsúlyozta a vásárlói elégedettség fontosságát. "Alabama az a hely, ahol annak idején először szereltek össze NF Sonata modelleket Amerikában.Az elmúlt 10 év amerikai növekedése nem jöhetett volna létre az itt dolgozók szenvedélyes erőfeszítései nélkül." - mondta Chung.


A Hyundai értékesítési mixében tavaly még 53 százalékkal szereplő közép- és felsőkategóriás modelljei idén már 56 százalékos arányban vesznek részt. Eközben a koreai fizetőeszköz 5,1 százalékkal erősödött az amerikai dollárhoz képest az első félévben, ami komolyan érinti a profitrátát.  

Az idei év első hét hónapjában a Hyundai 431 445, míg a Kia 349 722 autót adott el Amerikában.  A Hyundai csoport idén mintegy 1,33 millió autó eladását tervezi az Egyesült Államokban ami 6 százalékkal haladja meg a tavaly elért eredményt. Ebből a Hyundai 745 ezer, a Kia 585 ezer autót szeretne eladni.

Forrás: yonhapnews.co.krkoreatimes.co.kr

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését

2024 új Hyundai és Kia modelljei