Első képeken a Hyundai Genesis Coupe utódja


Habár a képeken egy jelenlegi Hyundai Genesis Coupe karosszériája látható, a részletek tanulmányozása alapján kétség sem férhet hozzá, hogy a héj alatt már az új Genesis Coupe szerkezetét tesztelik.

Hamarosan elérkezik a Hyundai Genesis Coupe leváltásának ideje és a mellékelt fotók alapján kétség sem férhet ahhoz, hogy a koreai márka mérnökei már dolgoznak is az autón. Az új modell mechanikáját és futóművét a jelenlegi modell karosszériájába rejtették, ám az enyhén módosított részletek elárulják, hogy ez már az új modell.   


A várhatóan 2016-ban érkező új Genesis Coupe nagyobb, grandiózusabb autó lesz annál, mint amelyet levált. Ezt támasztja alá a tesztautó első lökhárítójának kidudorodásai, amelyek túlnyúlnak a mostani karosszéria ütközőin. A növekedés hátul még jobban észrevehető, a lökhárítót jócskán megtoldották ahhoz, hogy illeszkedjen az autó mechanikájához. A nyomtáv azonban úgy tűnik, érintetlen maradt.   



A Hyundai nemrég mutatta be a Genesis limuzin második generációját, amelynek rövidített padlólemezére épülhet az új Genesis Coupe. Ezúttal azonban az új modellt magasabbra pozícionálják majd, közelebb négyajtós testvérmodelljéhez, szakítva ezzel a jelenlegi, megfizethető áron kapható kétajtós sportkocsi imázsával.


Az átalakulás már a 2015-ös Genesis Coupéval megkezdődött, hiszen az új modellévben ezt a modellt már csak V6-os erőforrással lehet elérni, amelynek eredményeként a Genesis Coupe indulóára is megemelkedett. A Hyundai szerint a lépés az autó újrapozícionálásának eszköze, amely utat nyit majd a prémium sportautók vásárlói előtt.  


A méretek növekedése lehetőséget ad a Hyundai számára, hogy valódi négyszemélyes kupét készítsen a Genesis Coupéból. Ezen túlmenően V8-as motor is felkerülhet a palettára, amellyel az autó az Audi A5 és a BMW 4-es sorozatának ellenfelévé válhat, de egy erősebb változatban akár a Chevrolet Corvettet vagy a Nissan GT-R-t is megszorongathatná.


Az új Genesis Coupe így várhatóan a limuzinban is szolgáló 420 lovas 5,0 literes V8-ast kaphatja meg, amelyet azonban nyilván egy kicsit felerősítenek a sportosabb menetteljesítményekhez. Az alapkivitel így a Hyundai 3,8-as V6-osa lehet, amely jelenlegi formájában 311 lóerőt teljesít a limuzinban. Alapesetben marad a hátsókerék-meghajtás, ám minden bizonnyal ebben az autóban is találkozhatunk majd a Hyundai vadonatúj HTRAC összkerékhajtási rendszerével is.  


Az autó formavilágáról még korai beszélni, de a végső kialakítás várhatóan a korábban már bemutatott HND-9 tanulmányautóra hasonlít majd.  

Forrás: motorauthority.com

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését

2024 új Hyundai és Kia modelljei