Első képeken a Hyundai Genesis Coupe utódja
Habár a képeken egy jelenlegi Hyundai Genesis Coupe
karosszériája látható, a részletek tanulmányozása alapján kétség sem férhet
hozzá, hogy a héj alatt már az új Genesis Coupe szerkezetét tesztelik.
Hamarosan elérkezik a Hyundai Genesis Coupe leváltásának ideje
és a mellékelt fotók alapján kétség sem férhet ahhoz, hogy a koreai márka
mérnökei már dolgoznak is az autón. Az új modell mechanikáját és futóművét a
jelenlegi modell karosszériájába rejtették, ám az enyhén módosított részletek
elárulják, hogy ez már az új modell.
A várhatóan 2016-ban érkező új Genesis Coupe nagyobb,
grandiózusabb autó lesz annál, mint amelyet levált. Ezt támasztja alá a
tesztautó első lökhárítójának kidudorodásai, amelyek túlnyúlnak a mostani
karosszéria ütközőin. A növekedés hátul még jobban észrevehető, a lökhárítót
jócskán megtoldották ahhoz, hogy illeszkedjen az autó mechanikájához. A nyomtáv
azonban úgy tűnik, érintetlen maradt.
A Hyundai nemrég mutatta be a Genesis limuzin második
generációját, amelynek rövidített padlólemezére épülhet az új Genesis Coupe. Ezúttal
azonban az új modellt magasabbra pozícionálják majd, közelebb négyajtós
testvérmodelljéhez, szakítva ezzel a jelenlegi, megfizethető áron kapható
kétajtós sportkocsi imázsával.
Az átalakulás már a 2015-ös Genesis Coupéval megkezdődött,
hiszen az új modellévben ezt a modellt már csak V6-os erőforrással lehet elérni,
amelynek eredményeként a Genesis Coupe indulóára is megemelkedett. A Hyundai szerint
a lépés az autó újrapozícionálásának eszköze, amely utat nyit majd a prémium
sportautók vásárlói előtt.
A méretek növekedése lehetőséget ad a Hyundai számára, hogy valódi
négyszemélyes kupét készítsen a Genesis Coupéból. Ezen túlmenően V8-as motor is
felkerülhet a palettára, amellyel az autó az Audi A5 és a BMW 4-es sorozatának
ellenfelévé válhat, de egy erősebb változatban akár a Chevrolet Corvettet vagy
a Nissan GT-R-t is megszorongathatná.
Az új Genesis Coupe így várhatóan a limuzinban is szolgáló 420
lovas 5,0 literes V8-ast kaphatja meg, amelyet azonban nyilván egy kicsit
felerősítenek a sportosabb menetteljesítményekhez. Az alapkivitel így a Hyundai
3,8-as V6-osa lehet, amely jelenlegi formájában 311 lóerőt teljesít a
limuzinban. Alapesetben marad a hátsókerék-meghajtás, ám minden bizonnyal ebben
az autóban is találkozhatunk majd a Hyundai vadonatúj HTRAC összkerékhajtási
rendszerével is.
Az autó formavilágáról még korai beszélni, de a végső
kialakítás várhatóan a korábban már bemutatott HND-9 tanulmányautóra hasonlít
majd.
Forrás: motorauthority.com
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!