A Hyundai Briliáns Interaktív Művészete New Yorkban
A Hyundai Motor új interaktív kampányt hívott életre,
amelynek kétoldalú kommunikációjával a vállalat a New Yorki Times Square-re
látogató turisták és járókelők figyelmét kívánja felkelteni.
A „Hyundai Briliáns Interaktív Művészet” elnevezésű
kampányban a legújabb technológiák segítségével a Hyundai Motor Company újabb
lépést tett a „Modern Prémium” stratégiai márkairányzat felé, amely 2011-ben a „HyundaiVersennyel” vette kezdetét, majd 2012-ben a „Hyundai Briliáns Fotóshowjával”
folytatódott.
A legutóbbi kampány érzelmileg próbálja megfogni a
látogatókat azzal, hogy bemutatja a háromoldalú kültéri óriásplakátban élő „Mr.
Brilliant” virtuális karakterének különböző kinézetét. Amint a látogatók az
arcfelismerő kamera elé állnak, Mr. Brilliant a vendégek arcképeit kiszínezve
különböző témákba helyezi el azokat, a végeredményt pedig kivetíti a Times
Square hatalmas plakátjára. Összesen hatféle téma közül lehet választani,
amelyek között megtaláljuk a New Yorkba látogató turistát, a Szabadság szobor
képét, de akár a kedvenc Hyundai modelljével versenyző turistát is
megörökíthetik ezzel az alkalmazással.
Mr. Brilliant ezenfelül megjeleníti a látogatók üzeneteit,
amit egy okostelefonos alkalmazás és wifi segítségével juttathatnak el a
felületre.
„Ezen interaktív óriásplakát-kampány célja felkelteni a
figyelmet a márka iránt és nagy tömegeket elérni azzal, hogy a tradicionális
marketingstratégiáktól eltérő eszközöket alkalmazunk” – mondta a Hyundai Motor
Company egyik képviselője. „Azt reméljük, hogy ezzel az új interaktív
kampánnyal lehetőséget adunk a világ bármely részéről érkező látogatóknak, hogy
vicces és emlékezetes formában tapasztalják meg a Hyundai márkát.”
A „Hyundai Briliáns Interaktív Művészetének” is helyet adó New
Yorki Times Square egy valódi világjelkép, amely Manhattan központjának kereskedelmi
és művészeti központja. A hely a legforgalmasabb kereszteződés is a világon,
ahol naponta 300 ezer, évente pedig több mint 100 millió látogató fordul meg.
A Hyundai 2009-ben kezdett reklámozni a Times Square-en,
amelynek jól látható helyszínén olyan vállalatok hirdetnek, mint a Coca-Cola és
a Samsung Electronics.
A Hyundai Motor Company „Live Brilliant” kampány részeként más
nagy és egyedi vevőkommunikációt is megjelenített már itt, amelyek segítették a
vásárlókat megismerni a Hyundai márkát, így pl. a Tate Modern vagy a Kortárs
Művészeti Múzeum szponzorálásáról, vagy éppen a Szöulban idén megnyitott Hyundai
Motor Stúdióról sugároztak filmeket a kivetítőn.
Forrás: globalpr.hyundai.com
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!