A Hyundai Briliáns Interaktív Művészete New Yorkban


A Hyundai Motor új interaktív kampányt hívott életre, amelynek kétoldalú kommunikációjával a vállalat a New Yorki Times Square-re látogató turisták és járókelők figyelmét kívánja felkelteni.  

A „Hyundai Briliáns Interaktív Művészet” elnevezésű kampányban a legújabb technológiák segítségével a Hyundai Motor Company újabb lépést tett a „Modern Prémium” stratégiai márkairányzat felé, amely 2011-ben a „HyundaiVersennyel” vette kezdetét, majd 2012-ben a „Hyundai Briliáns Fotóshowjával” folytatódott.   


A legutóbbi kampány érzelmileg próbálja megfogni a látogatókat azzal, hogy bemutatja a háromoldalú kültéri óriásplakátban élő „Mr. Brilliant” virtuális karakterének különböző kinézetét. Amint a látogatók az arcfelismerő kamera elé állnak, Mr. Brilliant a vendégek arcképeit kiszínezve különböző témákba helyezi el azokat, a végeredményt pedig kivetíti a Times Square hatalmas plakátjára. Összesen hatféle téma közül lehet választani, amelyek között megtaláljuk a New Yorkba látogató turistát, a Szabadság szobor képét, de akár a kedvenc Hyundai modelljével versenyző turistát is megörökíthetik ezzel az alkalmazással.  

Mr. Brilliant ezenfelül megjeleníti a látogatók üzeneteit, amit egy okostelefonos alkalmazás és wifi segítségével juttathatnak el a felületre.


„Ezen interaktív óriásplakát-kampány célja felkelteni a figyelmet a márka iránt és nagy tömegeket elérni azzal, hogy a tradicionális marketingstratégiáktól eltérő eszközöket alkalmazunk” – mondta a Hyundai Motor Company egyik képviselője. „Azt reméljük, hogy ezzel az új interaktív kampánnyal lehetőséget adunk a világ bármely részéről érkező látogatóknak, hogy vicces és emlékezetes formában tapasztalják meg a Hyundai márkát.”

A „Hyundai Briliáns Interaktív Művészetének” is helyet adó New Yorki Times Square egy valódi világjelkép, amely Manhattan központjának kereskedelmi és művészeti központja. A hely a legforgalmasabb kereszteződés is a világon, ahol naponta 300 ezer, évente pedig több mint 100 millió látogató fordul meg.   


A Hyundai 2009-ben kezdett reklámozni a Times Square-en, amelynek jól látható helyszínén olyan vállalatok hirdetnek, mint a Coca-Cola és a Samsung Electronics.   

A Hyundai Motor Company „Live Brilliant” kampány részeként más nagy és egyedi vevőkommunikációt is megjelenített már itt, amelyek segítették a vásárlókat megismerni a Hyundai márkát, így pl. a Tate Modern vagy a Kortárs Művészeti Múzeum szponzorálásáról, vagy éppen a Szöulban idén megnyitott Hyundai Motor Stúdióról sugároztak filmeket a kivetítőn.

Forrás: globalpr.hyundai.com

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését

2024 új Hyundai és Kia modelljei