Aslan néven érkezik a Hyundai új luxusautója


A Hyundai Motor bejelentette, hogy az eddig tanulmányautóként bemutatott új prémium limuzinjuk Aslan néven még ebben az évben megjelenik a kínálatban.

Az Aslan név törökül oroszlánt jelent, a Hyundai pedig azért választotta ezt a nevet, mert a Narnia krónikái sikersorozat fő karaktere pontosan bemutatja a luxusautó koncepcióját, amely a Hyundai egyik képviselője szerint „klasszikus és fenséges új prémium limuzin”.


A májusban megtartott Busan Autószalonon kívülről már leleplezett Aslan formai megjelenését a Folyékony Szobrászat 2.0 irányzat alapján tervezték, amely a Hyundai egyedi formanyelveként az autógyártó összes termékén megjelenik és fényűző megjelenést kölcsönöz a modelleknek. A Hyundai szerint az autó impozáns megjelenése már a távolból is jól kivehető, ahogyan egy hatalmas sörénnyel rendelkező hímoroszlánt is azonnal beazonosíthatunk.


A vásárlói igények felmérésével töltött évekre és a hónapok óta zajló intenzív hangolási és teljesítménytesztelésre alapozva a Hyundai Motor komoly erőfeszítéseket tett azért, hogy célközönsége igényeinek megfelelő járművet készítsen, amely luxusszínvonalú belső térrel kényelmesen vezethető futóművel rendelkezik. A vállalat szerint a mérnököknek sikerült az összes zavaró zajt és vibrációt kiszűrniük az utastérből, így az autó belső csendje a legkiválóbb luxusautókkal is felveszi a versenyt.  


Annak ellenére, hogy az Aslan a Grandeur padlólemezére épül, így magassága és szélessége megegyezik vele, az új autó 4,96 méteres hosszával 5 centiméterrel túlnyúlik azon, ám így is 3 centivel rövidebb, mint a Genesis.

Az Aslanhoz az értékesítés kezdetekor kétféle erőforrás választható majd: egy 3,0 literes és egy 3,3 literes V6-os benzines, miközben a Grandeur csak 2,4 és 3,0 literes motorokkal kapható. Az azonban már most biztosra vehető, hogy később egy dízelmotoros változat is érkezik majd, amellyel a Hyundai hatékonyan tudja majd felvenni a versenyt az erősödő külföldi konkurenciával szemben.


Korea vezető autógyártója reméli, hogy az év második felében megjelenő új, egyedi limuzinjuk szenzációt kelt majd a hazai piacon, amely új igényeket kielégítve erősítheti a Hyundai hazai pozícióját. „Szívünket, lelkünket beleadtuk az Aslan létrehozásába, amelybe piaci elemzéseket és vásárlói igényfelméréseket is bevontunk. Az Aslan oroszlánra jellemző nyugalmat és önbecsülést kínál tulajdonosának” – mondta a Hyundai képviselője.

Forrás: koreabizwire.comthekoreancarblog.com

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését

2024 új Hyundai és Kia modelljei