Folytatja összehasonlító kampányát a Hyundai
A Hyundai Motor továbbra is az összehasonlító kampányokat
szervez hazai piacán azért, hogy szembeszálljon az importautók egyre növekvő
népszerűségével.
A dél-koreai autópiacon egyre magasabb piaci részesedést
szereznek, a Hyundai hazai piacán azok közül egyre többen választják ezeket,
akik egyébként a hazai autógyártók termékei közül vásároltak volna. Júliusban
az importált járművek rekordszintű 18 112 darabos eladást produkáltak az
egy hónappal korábbi 17 083 darabbal szemben. Ez a 145 431 eladott
jármű 12,3 százalékát jelenti, ami hatalmas ugrás a 2002-es 1,3 százalékos
részesedéshez képest.
A Hyundai Motor 59 640 darabos értékesítési eredményével
a hazai piac 41 százalékát birtokolja és ha ehhez hozzászámítjuk a Kia Motors
által eladott 42 305 autót, a két autógyártó együttes piaci része kevéssel
70 százalék felett áll. Ez jóval alatta marad az egy évtizeddel korábbi 80-85
százalékos szintnek.
A Hyundai Motor éppen ezért már kilenc összehasonlító
központot hozott létre az országban, ahol a vállalat potenciális ügyfeleinek
lehetősége van többek között kipróbálni a megújult Grandeur modellt és
összehasonlítani azt a konkurens importmárkákkal. Ezeken a próbákon vezethetik
a Grandeur benzines, dízel- és hibridváltozatait is, amelyeket olyan konkurens
modellekkel vethetnek össze, mint pl. a Lexus ES300h. „A Grandeur és
konkurenseinek közvetlen összehasonlítása lehetőséget ad a vásárlók számára,
hogy megfigyeljék az autó előnyös tulajdonságait” – mondja Hyundai.
Iparági szakértők szerint lépés tükrözi a Hyundai elkötelezettségét
a helyi piac védelme irányában azzal, hogy saját termékeiket az
importmodellekkel hasonlíttatják össze. Az autógyártó ugyanígy tett a vadonatúj
Genesis prémium limuzinjukkal, amelyet a BMW 520d, BMW 528i és a Mercedes-Benz
E300 modellekkel lehetett szembeállítani idén március és május között.
A Hyundai ezeken túlmenően tavaly a nőket is meginvitálta,
hogy teszteljék a Sonata, i30, Veloster és Genesis modelleket és hasonlítsák
ezeket össze a Volkswagen Golf, Mini Cooper, Toyota Camry, Mercedes-Benz
E-osztály és BMW 5-ös sorozatú modellekkel.
A kilenc összehasonlító központ mellett 20 olyan Hyundai
kereskedés is van Koreában, ahol az összes modellt ki lehet próbálni azelőtt,
hogy döntene a vásárló. A vállalat közleménye szerint 2012 óta több mint 205
ezren látogatták meg a 29 központot, ahol 11 ezren vettek részt összehasonlító
tesztvezetésen. A Hyundai szerint azon importmodell-tulajdonosok közül, akik
részt vettek az összehasonlító kampányban, 28 százalékuk döntött a koreai márka
mellett. Ebben persze az is szerepet játszott, hogy a Hyundai akár 300 ezer won
(290 dollár) értékű támogatást is adott saját modelljei mellé.
„Azok, akik az Equus szuperprémium modellt választották,
akár 500 ezer wonos kedvezményt is kaptak, de azok is kaptak 300 ezer won
engedményt, akik i30, i40 vagy Veloster modellt vásároltak” – mondja egy koreai
Hyundai kereskedő.
A lépés hatására, valamint a Sonata, Grandeur és a Genesis
népszerűsége miatt a Hyundai szerint az eladások ismét növekedtek, így az első
félévben 0,5 százalékkal 48,6 százalékot ért el a márka hazai piacán.
Forrás: globalpost.com
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!