Folytatja összehasonlító kampányát a Hyundai


A Hyundai Motor továbbra is az összehasonlító kampányokat szervez hazai piacán azért, hogy szembeszálljon az importautók egyre növekvő népszerűségével.

A dél-koreai autópiacon egyre magasabb piaci részesedést szereznek, a Hyundai hazai piacán azok közül egyre többen választják ezeket, akik egyébként a hazai autógyártók termékei közül vásároltak volna. Júliusban az importált járművek rekordszintű 18 112 darabos eladást produkáltak az egy hónappal korábbi 17 083 darabbal szemben. Ez a 145 431 eladott jármű 12,3 százalékát jelenti, ami hatalmas ugrás a 2002-es 1,3 százalékos részesedéshez képest.

A Hyundai Motor 59 640 darabos értékesítési eredményével a hazai piac 41 százalékát birtokolja és ha ehhez hozzászámítjuk a Kia Motors által eladott 42 305 autót, a két autógyártó együttes piaci része kevéssel 70 százalék felett áll. Ez jóval alatta marad az egy évtizeddel korábbi 80-85 százalékos szintnek.  


A Hyundai Motor éppen ezért már kilenc összehasonlító központot hozott létre az országban, ahol a vállalat potenciális ügyfeleinek lehetősége van többek között kipróbálni a megújult Grandeur modellt és összehasonlítani azt a konkurens importmárkákkal. Ezeken a próbákon vezethetik a Grandeur benzines, dízel- és hibridváltozatait is, amelyeket olyan konkurens modellekkel vethetnek össze, mint pl. a Lexus ES300h. „A Grandeur és konkurenseinek közvetlen összehasonlítása lehetőséget ad a vásárlók számára, hogy megfigyeljék az autó előnyös tulajdonságait” – mondja Hyundai.

Iparági szakértők szerint lépés tükrözi a Hyundai elkötelezettségét a helyi piac védelme irányában azzal, hogy saját termékeiket az importmodellekkel hasonlíttatják össze. Az autógyártó ugyanígy tett a vadonatúj Genesis prémium limuzinjukkal, amelyet a BMW 520d, BMW 528i és a Mercedes-Benz E300 modellekkel lehetett szembeállítani idén március és május között.  


A Hyundai ezeken túlmenően tavaly a nőket is meginvitálta, hogy teszteljék a Sonata, i30, Veloster és Genesis modelleket és hasonlítsák ezeket össze a Volkswagen Golf, Mini Cooper, Toyota Camry, Mercedes-Benz E-osztály és BMW 5-ös sorozatú modellekkel.

A kilenc összehasonlító központ mellett 20 olyan Hyundai kereskedés is van Koreában, ahol az összes modellt ki lehet próbálni azelőtt, hogy döntene a vásárló. A vállalat közleménye szerint 2012 óta több mint 205 ezren látogatták meg a 29 központot, ahol 11 ezren vettek részt összehasonlító tesztvezetésen. A Hyundai szerint azon importmodell-tulajdonosok közül, akik részt vettek az összehasonlító kampányban, 28 százalékuk döntött a koreai márka mellett. Ebben persze az is szerepet játszott, hogy a Hyundai akár 300 ezer won (290 dollár) értékű támogatást is adott saját modelljei mellé.   


„Azok, akik az Equus szuperprémium modellt választották, akár 500 ezer wonos kedvezményt is kaptak, de azok is kaptak 300 ezer won engedményt, akik i30, i40 vagy Veloster modellt vásároltak” – mondja egy koreai Hyundai kereskedő.

A lépés hatására, valamint a Sonata, Grandeur és a Genesis népszerűsége miatt a Hyundai szerint az eladások ismét növekedtek, így az első félévben 0,5 százalékkal 48,6 százalékot ért el a márka hazai piacán.  
Forrás: globalpost.com

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését

2024 új Hyundai és Kia modelljei