Lerántották a leplet a Hyundai i20 második generációjáról
A Hyundai Motor nem várt az októberi Párizsi Autószalonig, az indiai bemutatóval egy időben a vállalat megmutatta az új generációs i20 modelljének európai változatát is.
Legújabb modelljével a Hyundai Motor továbbra is folytatni
kívánja sikeres szereplését az európai kisautók piacán, ahol 2002 óta csaknem
egymillió jármű került eladásra. Az eredeti i20 generáció népszerűsége a vállalat
egyik legkelendőbb modelljévé tette azt a régióban. Az új modell legfontosabb
célja, hogy még több érdeklődőt ismertessen meg a Hyundai márkával, tovább
javítsa a márka megítélését és valódi európai autógyártóvá tegye a Hyundait.
Az új generációs i20 a vállalat európai
fejlesztőközpontjában született és tervezésekor három, az európai vásárlók
számára kulcsfontosságú kritériumot vettek figyelembe: osztályelső belső tér,
magas technológiai és kényelmi színvonal, valamint jellegzetes, kifinomult
forma.
A teljesen új padlólemezre épülő új generációs i20 2 570
mm-es tengelytávja 45 mm-rel hosszabb, mint elődjéé, az új modell így a szegmens
legnagyobb belső terét kínálja az európai vásárlók számára. A hatékony térelosztásnak köszönhetően az utastérben akár öt felnőtt is kényelmesen utazhat, miközben a csomagtér
kapacitása is a legjobb a kategóriában: felhajtott hátsó ülésekkel is 326 liter .
A vezető és utasainak kényelmét és térérzetét a kategóriában
egyediként kínált panoráma napfénytető tovább fokozza. Akár kibillentve vagy teljesen
hátratolva, a napfénytető természetes fénnyel és friss levegővel tölti meg az
utasteret. Az új generációs i20 felszerelhető akár integrált tolatókamerával,
vagy akár ledes fényszórókkal is.
A kifinomult belső térhez tökéletesen illeszkedik az új
generációs i20 páratlan és egyedi külső megjelenése. A Folyékony Szobrászat 2.0 által ihletett tiszta
és egyszerű formatervét a Hyundai Motor európai fejlesztőközpontjában, a
németországi Rüsselsheimben rajzolták.
A Hyundai európai fejlesztőcsapata merész első kiképzést
hozott össze. A függőlegesen elhelyezkedő és krómkerettel határolt hatszögletű
hűtőmaszk a forma és a mérnöki célok miatt lejjebb került. Eközben egy vékony,
vízszintes hűtőrács köti össze a fényszórókat, amelyek többfunkciós projektoros
lámpák, bennük LED-es nappali menetfény és LED-es helyzetjelző világíthat. Az alsó
hűtőrács mellett kaptak helyet az első ködlámpák, amelyek az autó erőteljes
kiállását hangsúlyozzák.
A 4035 mm hosszú karosszériát a jármű oldalán teljes hosszában végigfutó, emelkedő övvonal, szépen kimunkált szegélyek és az ajtók alján található díszlécek teszik még vonzóbbá. Hátul az új generációs i20 C-oszlopa fényes fekete
betétet kapott, amely a lebegő tetővonal érzetét kelti. A hátsó lámpatestek a korábbi várakozásoktól eltérően az európai változaton is kecsesebb, úgy tűnik, elvetették a prototípusokon látott nagyobb méretű idomokat. A bumeráng alakú, LED-es lámpatestek körülölelik a hátsó szárnyat és benyúlnak a csomagtartó fedelébe
Az új generációs Hyundai i20 az október 2-án nyitó Párizsi
Autószalonon mutatkozik be a nagyközönségnek.
Forrás: globalpr.hyundai.com
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!