Lerántották a leplet a Hyundai i20 második generációjáról


A Hyundai Motor nem várt az októberi Párizsi Autószalonig, az indiai bemutatóval egy időben a vállalat megmutatta az új generációs i20 modelljének európai változatát is.

Legújabb modelljével a Hyundai Motor továbbra is folytatni kívánja sikeres szereplését az európai kisautók piacán, ahol 2002 óta csaknem egymillió jármű került eladásra. Az eredeti i20 generáció népszerűsége a vállalat egyik legkelendőbb modelljévé tette azt a régióban. Az új modell legfontosabb célja, hogy még több érdeklődőt ismertessen meg a Hyundai márkával, tovább javítsa a márka megítélését és valódi európai autógyártóvá tegye a Hyundait.


Az új generációs i20 a vállalat európai fejlesztőközpontjában született és tervezésekor három, az európai vásárlók számára kulcsfontosságú kritériumot vettek figyelembe: osztályelső belső tér, magas technológiai és kényelmi színvonal, valamint jellegzetes, kifinomult forma.    


A teljesen új padlólemezre épülő új generációs i20 2 570 mm-es tengelytávja 45 mm-rel hosszabb, mint elődjéé, az új modell így a szegmens legnagyobb belső terét kínálja az európai vásárlók számára. A hatékony térelosztásnak köszönhetően az utastérben akár öt felnőtt is kényelmesen utazhat, miközben a csomagtér kapacitása is a legjobb a kategóriában: felhajtott hátsó ülésekkel is 326 liter.   


A vezető és utasainak kényelmét és térérzetét a kategóriában egyediként kínált panoráma napfénytető tovább fokozza. Akár kibillentve vagy teljesen hátratolva, a napfénytető természetes fénnyel és friss levegővel tölti meg az utasteret. Az új generációs i20 felszerelhető akár integrált tolatókamerával, vagy akár ledes fényszórókkal is.    


A kifinomult belső térhez tökéletesen illeszkedik az új generációs i20 páratlan és egyedi külső megjelenése. A Folyékony Szobrászat 2.0 által ihletett tiszta és egyszerű formatervét a Hyundai Motor európai fejlesztőközpontjában, a németországi Rüsselsheimben rajzolták.  

A Hyundai európai fejlesztőcsapata merész első kiképzést hozott össze. A függőlegesen elhelyezkedő és krómkerettel határolt hatszögletű hűtőmaszk a forma és a mérnöki célok miatt lejjebb került. Eközben egy vékony, vízszintes hűtőrács köti össze a fényszórókat, amelyek többfunkciós projektoros lámpák, bennük LED-es nappali menetfény és LED-es helyzetjelző világíthat. Az alsó hűtőrács mellett kaptak helyet az első ködlámpák, amelyek az autó erőteljes kiállását hangsúlyozzák.    


A 4035 mm hosszú karosszériát a jármű oldalán teljes hosszában végigfutó, emelkedő övvonal, szépen kimunkált szegélyek és az ajtók alján található díszlécek teszik még vonzóbbá. Hátul az új generációs i20 C-oszlopa fényes fekete betétet kapott, amely a lebegő tetővonal érzetét kelti. A hátsó lámpatestek a korábbi várakozásoktól eltérően az európai változaton is kecsesebb, úgy tűnik, elvetették a prototípusokon látott nagyobb méretű idomokat. A bumeráng alakú, LED-es lámpatestek körülölelik a hátsó szárnyat és benyúlnak a csomagtartó fedelébe

Az új generációs Hyundai i20 az október 2-án nyitó Párizsi Autószalonon mutatkozik be a nagyközönségnek.


Forrás: globalpr.hyundai.com

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését

2024 új Hyundai és Kia modelljei