Újabb miniszter látogatott a Hyundai cseh gyárába


Júliusban a munkaügyekért és szociális ügyekért felelős cseh miniszter, Michaela Marksová morva-sziléziai körútja során meglátogatta a Hyundai nosovicei üzemét is.

Marksová miniszter-asszonyt elsőként Dongwoo Choi, a HMMC elnöke köszöntötte, majd a többi felső vezető is üdvözölte. Ezt követően részletes tájékoztatást kapott a termelés volumenéről, az exportról, a dolgozói létszámról és azok juttatásairól. Természetesen a miniszter is részt vett a gyárlátogatáson, kisvonaton körbevezették a komplexumon.  


„Februárban a kormányzati delegáció tagjaként Szöulban meglátogattam a Hyundai központját is” – mondta Marksová a HMMC-nél tett látogatását követően. „Mivel a cég az egyik legfontosabb munkáltató, kötelességem volt ellátogatni ide, amit nagy örömmel tettem meg. Nagyon érdekes, ahogyan az első és hátsó szélvédőt a készülő autókra helyezik. A vállalat képviselőivel már a 2014-es Év Munkáltatója versengés kapcsán már találkozhattam, ahol átadhattam a díjat. Nosovicében most a saját szememmel is láthattam, hogy megérdemelten kapták meg ezt az elismerést.”   


Forrás: hyundai-motor.cz

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését

2024 új Hyundai és Kia modelljei