Ismét elsők között a Hyundai a szervizelégedettségben
A Hyundai csoport újra előkelő helyet szerzett a kínai vevőszolgálati felmérésben, ám emellett a helyi gyártók is behozták lemaradásukat.
Az amerikai J.D. Power legutóbbi vevőszolgálati felmérése
szerint a Hyundai Motor kínai szervezete, a Beijing Hyundai vegyesvállalat az
ezer megszerezhető pontból 786 pontot szerezve a harmadik legjobb eredményt
érte el Kínában, míg a Dongfeng Yueda Kia 769 ponttal a Changan Ford
vállalattal megosztva a negyedik helyen végzett.
Ez már a negyedik egymást követő olyan év, amikor a Hyundai
és a Kia a legjobb öt között szerepel a vevőszolgálati elégedettségi
felmérésben.
A vásárlói elégedettségben az első két helyen a PSA
Peugeot-Citroen csoport két kínai vegyes vállalata, a Dongfeng Citroen és a
Dongfeng Peugeot végzett. Miközben a kínai és globális autógyártók közös
vállalatai végeztek a felmérés első öt helyén, a lista második öt pozícióját
már önálló kínai autógyártók foglalják el, amely jelzi a helyi gyártók fejlődését
is a vevőszolgálatok területén. Tavaly ugyanis csupán három kínai vállalat
jutott be a felmérés első tíz helyére.
Eközben egy másik felmérésben a kínai autóvásárlók
választásuk származási helyével kapcsolatos szokásaikat mérték fel, amelynek
során a dél-koreai autógyártók immár ötödik éve az első helyen, az európai és
amerikai gyártók előtt végeztek.
Forrás: yonhapnews.co.kr
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!