Ismét elsők között a Hyundai a szervizelégedettségben


A Hyundai csoport újra előkelő helyet szerzett a kínai vevőszolgálati felmérésben, ám emellett a helyi gyártók is behozták lemaradásukat.

Az amerikai J.D. Power legutóbbi vevőszolgálati felmérése szerint a Hyundai Motor kínai szervezete, a Beijing Hyundai vegyesvállalat az ezer megszerezhető pontból 786 pontot szerezve a harmadik legjobb eredményt érte el Kínában, míg a Dongfeng Yueda Kia 769 ponttal a Changan Ford vállalattal megosztva a negyedik helyen végzett. 

Ez már a negyedik egymást követő olyan év, amikor a Hyundai és a Kia a legjobb öt között szerepel a vevőszolgálati elégedettségi felmérésben.


A vásárlói elégedettségben az első két helyen a PSA Peugeot-Citroen csoport két kínai vegyes vállalata, a Dongfeng Citroen és a Dongfeng Peugeot végzett. Miközben a kínai és globális autógyártók közös vállalatai végeztek a felmérés első öt helyén, a lista második öt pozícióját már önálló kínai autógyártók foglalják el, amely jelzi a helyi gyártók fejlődését is a vevőszolgálatok területén. Tavaly ugyanis csupán három kínai vállalat jutott be a felmérés első tíz helyére.

Eközben egy másik felmérésben a kínai autóvásárlók választásuk származási helyével kapcsolatos szokásaikat mérték fel, amelynek során a dél-koreai autógyártók immár ötödik éve az első helyen, az európai és amerikai gyártók előtt végeztek.

Forrás: yonhapnews.co.kr

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését

2024 új Hyundai és Kia modelljei