Szeptemberben érkezik az új Hyundai Tucson Indiába
A Hyundai Motor India bízik abban, hogy a hobbiterepjárók iránti hatalmas keresletnek köszönhetően a Tucsonnal is megismételheti a Creta kisterepjáró sikereit.
A koreai Hyundai indiai leányvállalata intenzíven készül a
Tucson harmadik generációjának indiai bevezetésére, amely várhatóan
szeptemberben mutatkozhat be és a gyártó reményei szerint a modell
kifinomultsága, luxusközeli felszereltsége hasonlóan vonzó lesz a vevők
számára, mint a tavaly bevezetett Creta.
„Marketing szempontból kétféleképpen lehet – a versenytársak
előtt lenni és idő előtt lenni. Az előbbi előnyt biztosít a többiekhez képest,
míg az utóbbi kihívást jelent a terméknek” – mondja Rakesh Srivastava, a
Hyundai Motor India Limited marketingvezetője. „Úgy gondoljuk, az első Tucson
idő előtt érkezett, míg a mostani változat megelőzi versenytársait, ami hatalmas
előnyt jelent és mi ezért is vagyunk biztosak a termékben.”
A 2005-ben bemutatott első generációs Tucson modellből
csupán 1 810 darabot sikerült értékesíteni az indiai autópiacon, így az
autót hamarosan kivezették a Hyundai kínálatából és emiatt utódja, az ix35 sem
jelent meg. A hobbiterepjáró legújabb, a 2016-ods Delhi Autószalonon is
kiállított harmadik generációja olyan vonzó, modern formavilággal rendelkezik,
mint a Hyundai nagyterepjárója, a Santa Fe, miközben utasterében luxus
anyagokat és új generációs felszereltséget hordoz.
A jobb termék mellett a hobbiterepjárók iránt mutatkozó
hatalmas kereslet is segítheti a Hyundai eladásait. 2016 májusában csaknem 36
százalékkal több, összesen 58 793 darab crossover kelt el Indiában, mint
egy évvel korábban. A piaci érdeklődésnek köszönhetően a szegmens piaci
részesedése a tavalyi 19,9 százalékról 25,5 százalékra emelkedett.
„A SUV szegmens 26 százalékra növekedése nagyobb, mint a
személyautók 4 százalékos emelkedése” – mondja Srivastava. Ez annak köszönhető,
hogy míg korábban a hobbiterepjárókat szegényes felszereltséggel árulták, addig
manapság már luxus kiegészítőkkel is kaphatóak. Emiatt a vásárlók a
személyautók helyett egyre inkább a hobbiterepjárók irányába mozdulnak el. Ez egy
választóvonal, ami miatt a prémium limuzinok kihívás elé néznek.”
Az új Hyundai Tucson várhatóan egy 2.0 literes, 136 és 184
lóerőős CRDi dízelmotorral kerül majd értékesítésre Indiában,
alapfelszereltségként hatfokozatú manuális váltóval, de extraként hatfokozatú
automata is elérhető lesz. Mivel a dízelmotor hengerűrtartalma két liternél
kisebb, ezért a vállalat India azon tartományaiban is tudja majd értékesíteni a
Tucsont, ahol korábban betiltották a nagyobb dízelmotoros autók forgalmazását.
A Hyundai célja, hogy a Tucsonnal megismételje ugyanazt a
sikert, amit korábban a Creta modellel ért el. A vállalat szerint a z új modell
alkotóelemeinek lokalizációja elérheti az 50 százalékos szintet, amelynek
segítségével az autó vételára a rivális Honda CR-V árszintje alatt maradhat.
Forrás: autocarindia.com, indianautosblog.com
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!