Luxusautókon és ökoautókon múlik a Hyundai jövője


A Hyundai csoport vezetője, Mong-koo Chung egy értekezleten arra ösztönözte a vállalat globális vezetőit, hogy figyelmüket a prémium szegmensre és a környezetbarát járműkínálatra összpontosítsák.

Az évente két alkalommal, júliusban és decemberben megrendezésre kerülő vezetői értekezleten részt vett a Hyundai Motor és a Kia Motors 60 globális képviseletének vezetője, valamint megjelentek olyan kulcsfontosságú vezetők, mint Eui-sun Chung, a Hyundai csoport alelnöke is. Az értekezletre azután került sor, miután bejelentették, a vállalat a tavalyihoz képest az első félévben összességében 2,4 százalékkal kevesebb autót értékesített, a globális piacon 4,2 százalékkal zuhantak az eladások. A két autógyártó így összesen mintegy 3,85 millió új autót tudott gyártani 2016 januárja és június vége között.   

Chung állítólag dicsérte a vezetők globális gazdasági lassulás és a fejlődő piacokon eltűnő kereslet közepette végzett kemény munkáját és arra biztatta őket, továbbra is hasonló erőfeszítéseket tegyenek a vállalat érdekében.  


Chung beszédében elmondta, a külső környezet továbbra is kedvezőtlen, így a túlélés kulcsa lépést tartani az innovatív szemlélettel. Ugyanakkor vezetőit arra ösztönözte, hogy a vásárlók igényeit felismerve és azokra reagálva agilisan törjenek piacvezető szerepre. A vállalatnak a vevőszolgálatot fejlesztve kell a globális piacon kitűnnie, a hagyományostól eltérő marketing és üzleti munka mellett új gyártóegységek kezdik meg működésüket Mexikóban és Kínában is.   

Rámutatott annak fontosságára is, hogy továbbra is kiváló minőségű termékeket kell előállítani, amelyet a vevőközpontú ügyfélszolgálat egészít ki. a termelési és értékesítési rendszert úgy kell optimalizálni, hogy az a vásárlók igényeinek megfelelő terméket eredményezzen.  

Chung különösen fontosnak tartja a Genesis G80 és G90 modellek sikeres amerikai marketingkampányát, valamint a környezetbarát járművek szegmenseit is. Elmondta, a vállalatnak képesnek kell lennie arra, hogy még több környezetkímélő autót adjon hozzá a jelenlegi kínálathoz és erősítenie kell piaci jelenlétét azért, hogy minőségi bővülést érhessen el.

Forrás: pulsenews.co.kr

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését

2024 új Hyundai és Kia modelljei