Luxusautókon és ökoautókon múlik a Hyundai jövője
A Hyundai csoport vezetője, Mong-koo Chung egy értekezleten arra ösztönözte a vállalat globális vezetőit, hogy figyelmüket a prémium szegmensre és a környezetbarát járműkínálatra összpontosítsák.
Az évente két alkalommal, júliusban és decemberben
megrendezésre kerülő vezetői értekezleten részt vett a Hyundai Motor és a Kia
Motors 60 globális képviseletének vezetője, valamint megjelentek olyan
kulcsfontosságú vezetők, mint Eui-sun Chung, a Hyundai csoport alelnöke is. Az
értekezletre azután került sor, miután bejelentették, a vállalat a tavalyihoz
képest az első félévben összességében 2,4 százalékkal kevesebb autót
értékesített, a globális piacon 4,2 százalékkal zuhantak az eladások. A két
autógyártó így összesen mintegy 3,85 millió új autót tudott gyártani 2016
januárja és június vége között.
Chung állítólag dicsérte a vezetők globális gazdasági
lassulás és a fejlődő piacokon eltűnő kereslet közepette végzett kemény
munkáját és arra biztatta őket, továbbra is hasonló erőfeszítéseket tegyenek a
vállalat érdekében.
Chung beszédében elmondta, a külső környezet továbbra is
kedvezőtlen, így a túlélés kulcsa lépést tartani az innovatív szemlélettel. Ugyanakkor
vezetőit arra ösztönözte, hogy a vásárlók igényeit felismerve és azokra
reagálva agilisan törjenek piacvezető szerepre. A vállalatnak a vevőszolgálatot
fejlesztve kell a globális piacon kitűnnie, a hagyományostól eltérő marketing
és üzleti munka mellett új gyártóegységek kezdik meg működésüket Mexikóban és
Kínában is.
Rámutatott annak fontosságára is, hogy továbbra is kiváló
minőségű termékeket kell előállítani, amelyet a vevőközpontú ügyfélszolgálat
egészít ki. a termelési és értékesítési rendszert úgy kell optimalizálni, hogy
az a vásárlók igényeinek megfelelő terméket eredményezzen.
Chung különösen fontosnak tartja a Genesis G80 és G90
modellek sikeres amerikai marketingkampányát, valamint a környezetbarát
járművek szegmenseit is. Elmondta, a vállalatnak képesnek kell lennie arra,
hogy még több környezetkímélő autót adjon hozzá a jelenlegi kínálathoz és
erősítenie kell piaci jelenlétét azért, hogy minőségi bővülést érhessen el.
Forrás: pulsenews.co.kr
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!