Mobil Hyundai szervizállomás mutatkozott be Franciaországban
A Hyundai elindította „Digital Before Service” koncepcióját,
amelynek révén a vásárlók könnyen elérhető városi helyszíneken felállított új
mobil szervizpontokon ellenőriztethetik autóikat.
A Hyundai Motor egy olyan új koncepciót mutatott be,
amellyel a vállalat ismét olyan termékeket és szolgáltatásokat kíván nyújtani
ügyfelei számára, amelyek meghaladják elvárásaikat. Ennek során a Hyundai
ügyfelei könnyen megközelíthető városi helyszíneken, parkolókban felállított
szervizpontokon ellenőriztethetik autóik állapotát. A szervizpontok mellett egy
digitális márkaélmény sátor is helyet kapott, az első prémium Before Service
egység pedig éppen Párizsban, az UEFA Labdarúgó-Európabajnokság kezdetén
mutatkozott be.
A „Digital Before Service” a jelenlegi és potenciális
Hyundai ügyfelek egyedi és kényelmes vevőközpontú megközelítése, ahol egy
átfogó helyszíni ellenőrzés kézzelfogható előnyöket jelenthet egy jövőbeli
karbantartással kapcsolatban, de emellett szórakoztató digitális élményt is
nyújt.
A helyszíni szemle során a Hyundai Motor által felkészített
szerelők egy 15 pontos átvizsgálást végeznek el. Amennyiben az autó további
javítást igényel, az ügyfelek az átvizsgálás után szervizidőpontot kérhetnek a
legközelebbi Hyundai szakszervizbe, valamint nagyvonalú ajándékként utalványt
is kapnak, amelyet a következő szerviz alkalmával válthatnak be.
Miközben az autót éppen átvizsgálják, az ügyfelek és
kísérőik digitális módon, videójátékokkal és VR (virtuális valóság)
szemüvegekkel tapasztalhatják meg az UEFA foci EB és a rali-világbajnokság
világát. A látogatók emellett megismerkedhetnek a legújabb Hyundai modellekkel –
álló helyzetben és akár tesztvezetés keretében is – köztük az UEFA foci EB
megünneplésére létrehozott GO! szériát is.
„Vásárlóink kiváló minőségű környezetet várnak el, bárhol is
találkoznak a Hyundaijal” – mondja Bas Kasteel, a Hyundai Motor Europe vevőszolgálatának
alelnöke. „Új mobilegységünk digitális eszközök segítségével teljes
márkaélményt nyújt vásárlóink számára, akik kényelmesen tudják átvizsgáltatni
autóikat. Az egység bárhová könnyedén elvihető, ahol az emberek összegyűlnek,
így az a márka nagyköveteként funkcionálhat.”
A „Digital Before Service” egység jelenleg ugyan
Franciaországban állomásozik, ahol Párizsban, Lyonban, Aix-en Provinceban járt
már, később azonban más európai országokban is felbukkan majd.
Forrás: hyundai.news
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!