Mobil Hyundai szervizállomás mutatkozott be Franciaországban


A Hyundai elindította „Digital Before Service” koncepcióját, amelynek révén a vásárlók könnyen elérhető városi helyszíneken felállított új mobil szervizpontokon ellenőriztethetik autóikat.

A Hyundai Motor egy olyan új koncepciót mutatott be, amellyel a vállalat ismét olyan termékeket és szolgáltatásokat kíván nyújtani ügyfelei számára, amelyek meghaladják elvárásaikat. Ennek során a Hyundai ügyfelei könnyen megközelíthető városi helyszíneken, parkolókban felállított szervizpontokon ellenőriztethetik autóik állapotát. A szervizpontok mellett egy digitális márkaélmény sátor is helyet kapott, az első prémium Before Service egység pedig éppen Párizsban, az UEFA Labdarúgó-Európabajnokság kezdetén mutatkozott be. 

A „Digital Before Service” a jelenlegi és potenciális Hyundai ügyfelek egyedi és kényelmes vevőközpontú megközelítése, ahol egy átfogó helyszíni ellenőrzés kézzelfogható előnyöket jelenthet egy jövőbeli karbantartással kapcsolatban, de emellett szórakoztató digitális élményt is nyújt.   

A helyszíni szemle során a Hyundai Motor által felkészített szerelők egy 15 pontos átvizsgálást végeznek el. Amennyiben az autó további javítást igényel, az ügyfelek az átvizsgálás után szervizidőpontot kérhetnek a legközelebbi Hyundai szakszervizbe, valamint nagyvonalú ajándékként utalványt is kapnak, amelyet a következő szerviz alkalmával válthatnak be.   


Miközben az autót éppen átvizsgálják, az ügyfelek és kísérőik digitális módon, videójátékokkal és VR (virtuális valóság) szemüvegekkel tapasztalhatják meg az UEFA foci EB és a rali-világbajnokság világát. A látogatók emellett megismerkedhetnek a legújabb Hyundai modellekkel – álló helyzetben és akár tesztvezetés keretében is – köztük az UEFA foci EB megünneplésére létrehozott GO! szériát is.

„Vásárlóink kiváló minőségű környezetet várnak el, bárhol is találkoznak a Hyundaijal” – mondja Bas Kasteel, a Hyundai Motor Europe vevőszolgálatának alelnöke. „Új mobilegységünk digitális eszközök segítségével teljes márkaélményt nyújt vásárlóink számára, akik kényelmesen tudják átvizsgáltatni autóikat. Az egység bárhová könnyedén elvihető, ahol az emberek összegyűlnek, így az a márka nagyköveteként funkcionálhat.”

A „Digital Before Service” egység jelenleg ugyan Franciaországban állomásozik, ahol Párizsban, Lyonban, Aix-en Provinceban járt már, később azonban más európai országokban is felbukkan majd.  
Forrás: hyundai.news

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését

2024 új Hyundai és Kia modelljei