A Hyundai amerikai alelnököt választott



A Hyundai Motor Company támogatta eddigi PR vezetőjének alelnökké léptetését, amely szokatlan gesztus egy koreai vállalattól.

A 48 éves amerikai Frank Ahrens globális PR igazgatóként csupán 2010-ben csatlakozott a Hyundaihoz. Kim-Young Kee, általános munkaügyi igazgató bejelentette, Ahrens globális kommunikációs alelnöki kinevezése október közepén lépett hatályba, így ezzel az amerikai Ahrens a 13 főből álló globális PR csapat vezetőjévé vált.

A Hyundai dél-koreai üzletágában nagyon ritka esemény egy külföldi munkatárs vezetővé választása különösen azért, mert Ahrens az egyetlen ilyen magas szintű külföldi vezető a cég szöuli székhelyén. Ezzel szemben már korábban is választottak nem koreai alelnököket és ügyvezetőket a cég külföldi leányvállalatainál.

A lépés mögött a Hyundai szélesebb globális tevékenységének elősegítése, valamint az ázsiai autóipari vállalatok közönségkapcsolatainak nemzetközivé válása állhat.

Ahogyan az ázsiai autógyártók egyre magasabb arányban értékesítik termékeiket és szerzik profitjukat külföldi piacokon, olyan nagy arányban emelkedik a külföldi vezetők aránya is a társaságoknál. Ez különösképpen a közönségkapcsolatok területére igaz, ahol az idegenek gyakran nyitnak nemzetközi távlatokat.

A Hyundaihoz hasonlóan a Nissan is külföldi vezetőt alkalmaz a PR osztályán, a Mazda pedig idén egy kanadai vezetőt választott a globális kommunikációs osztály élére.

Forrás: inautonews.com

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését