Dél-Afrikában is komoly ellenfél a Hyundai
A legújabb felmérés szerint a dél-koreai Hyundai
Dél-Afrikában is komoly ellenféllé vált a
Toyota és a Volkswagen által uralt piacon, az erősödésfőként a kompakt, limuzin
és kisteherautó-piacon mutatkozik meg.
A 2012-es Dél-Afrikai Autobrand felmérés szerint a Hyundai
már több kategóriában meg is előzte a Toyota és a Volkswagen márkákat, így a
legszeretettebb, imádott márkájává vált tulajdonosai szemében. A Hyundai
tulajdonosok 62 százaléka kedveli saját járművét, míg a Toyota és Volkswagen
tulajdonosok között ez az arány 56 százalék, amely mellett a márkával való
teljes elégedettség tekintetében is megelőzte konkurenseit a koreai márka.
A Hyundai tulajdonosok legnagyobb százalékban (37 %)
értékelték fenntartási költségeiket kiválóra, amely a felmérésben szerelő 18 autómárka
legmagasabb értéke.
„A Hyundai bármit csinál, komoly követői létszámra lel.
Ahogyan korábban már többen megjósolták, a koreaiak immár felzárkóztak és
komoly harcot vívnak a piaci részesedésért.” – mondta Allan Todd szakértő.
Az idén második alkalommal elvégzett felmérés során
megállapítást nyert, hogy az Audi, BMW és Mercedes-Benz tulajdonosok még mindig
kiválóra értékelik autóik minőségét. Ezen belül az Audinak sikerült esőként
végeznie, ezt követi a BMW, Mercedes-Benz, a Honda és Hyundai.
A felmérés másik tanulsága, hogy az autósok egyre inkább
elérhető árú alkatrészeket és megfelelő szolgáltatást keresnek annak érdekében,
hogy fenntartási költségeik minél alacsonyabbak maradjanak. Sokan elégedetlenek
viszont a vásárlás utáni élményeikkel, a vásárolt autó tulajdonságaival, a
szervizzel.
A felmérésben 6500 autótulajdonost kérdeztek ki, amely az
egyik legátfogóbb vizsgálat a Dél-Afrikai autópiacon.
Forrás: mediaupdate.co.za
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!