Koreai popzenével népszerűsítik a Hyundai modelljeit


A Hyundai a koreai K-Pop zenei irányzat néhány jeles képviselőjével közösen készített egy albumot azért, hogy ezzel autóit népszerűsítse Európában.

Az albumon található dalokat a koreai autógyártó szerint az európai piac legjobban fogyó Hyundai modelljei, az új i30, az európai középkategória igényei szerint kialakított i40 és az egyedi 2+1 ajtós Veloster kupé ihlette.

Ez utóbbi modell az album borítóján található képeken az előadóművészekkel együtt is megjelenik. Az albumon olyan népszerű koreai sztárok dalai hallhatóak, mint BoA, Jessica a Girls Generation együttesből és Taemin a SHINee csapatból, akik közösen alakították ki a három Hyundai modell által inspirált album zenei hangzását.  


„Mivel a K-Pop egyre magasabb népszerűségi szintre tör, örülünk annak, hogy részt vehetünk ebben a dinamikus és élénk zenei miliőben.” – mondja Mark Hall, a Hyundai Motor Europe marketingvezetője. „Ez az innovatív együttműködés első alkalom számunkra, amely hűen mutatja a Hyundai márkára jellemző és a vállalat szlogenjeként ismert „új gondolkodás”-t és az „új lehetőség”-eket.” – tette hozzá Hall.  


Forrás: autoevolution.com

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését

2024 új Hyundai és Kia modelljei