Koreai popzenével népszerűsítik a Hyundai modelljeit
A Hyundai a koreai K-Pop zenei irányzat néhány jeles
képviselőjével közösen készített egy albumot azért, hogy ezzel autóit
népszerűsítse Európában.
Az albumon található dalokat a koreai autógyártó szerint az európai
piac legjobban fogyó Hyundai modelljei, az új i30, az európai középkategória
igényei szerint kialakított i40 és az egyedi 2+1 ajtós Veloster kupé ihlette.
Ez utóbbi modell az album borítóján található képeken az
előadóművészekkel együtt is megjelenik. Az albumon olyan népszerű koreai
sztárok dalai hallhatóak, mint BoA, Jessica a Girls Generation együttesből és
Taemin a SHINee csapatból, akik közösen alakították ki a három Hyundai modell
által inspirált album zenei hangzását.
„Mivel a K-Pop egyre magasabb népszerűségi szintre tör, örülünk
annak, hogy részt vehetünk ebben a dinamikus és élénk zenei miliőben.” – mondja
Mark Hall, a Hyundai Motor Europe marketingvezetője. „Ez az innovatív
együttműködés első alkalom számunkra, amely hűen mutatja a Hyundai márkára
jellemző és a vállalat szlogenjeként ismert „új gondolkodás”-t és az „új
lehetőség”-eket.” – tette hozzá Hall.
Forrás: autoevolution.com
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!