Rekordszinten a Hyundai eladásai a Közel-Keleten
A Hyundai Motor Company immár második éve értékesítései rekordot
állított fel a Közel-Keleten tavaly, amellyel ismét átlépte a 300 ezres határt.
A Hyundai 2013 során 328 856 autót értékesített a
régióban, amely 7,5 százalékkal haladja meg a 2012-es eredményt. A térségen
belül Szaúd-Arábia produkálta a legnagyobb növekedést, amely emellett megőrizte
a Hyundai legnagyobb helyi piaca címet is. Az országban 16 százalékkal több,
azaz összesen 143 405 Hyundai modell került értékesítésre tavaly. Kuvait piaca
11 százalékkal teljesítette túl a 2012-es eladásokat, amelyet az Egyesült Arab
Emirátusok, Omán és Bahrein követett, ahol 10, 7 és szintén 7 százalékos volt a
bővülés.
A Hyundai eladási toplistáját ismét a kompakt modellek
vezették, ám a korábbi trend megfordult, tavaly az Accent helyett az Elantra
lett a közel-keletiek legnépszerűbb modellje. Az Elantra a tavalyi 81 401 darabos
eredményével megtöbbszörözte a 2012-es 28 245 darabot, miközben az Accent
modellből 61 059 darab fogyott. Továbbra is a lista harmadik helyén áll a
Tucson hobbiterepjáró, amelyből 28 370 db fogyott 2013-ban.
A Hyundai „Modern Prémium” márkairányzatát a Genesis és a
2014-es Centennial (Equus) modellek képviselik a Közel-Keleten, amelyek eladásai
szintén növekedtek tavaly. A régióban igen népszerű Genesisből 24 százalékkal
több, összesen 3 112 darabot vásároltak. A Santa Fe 22 605 darabjával
ismét növelni tudta eladásait, miközben a Sonatából 23 700, az Azerából
pedig 11 099 autó kelt el.
„2013 ismét egy rendkívül sikeres év volt a Hyundai számára
a Közel-Keleten, hiszen az immár második éve rekorddöntő eredményünk
segítségével az erős japán, európai és amerikai konkurencia ellenére sikerült
megőriznünk második helyünket a piacon” – mondta Tom Lee, a Hyundai Middle East
vezetője. „Sok modellünk kapott elismerést a tavalyi év során a régió autóipari
szakértőitől, akik elsősorban termékeink minőségét emelték ki. A Centennial
zászlóshajónkat az Automobile magazin a Legjobb Luxusautónak választotta, míg
az EVO magazin a Legjobb Limuzin címmel tüntette ki. Amire azonban a
legbüszkébbek vagyunk, a Sport Auto magazin az Év Autógyártójának választotta a
Hyundai Motort.
Az afrikai eladásokat is beleszámítva a Hyundai Motor
Company 484 900 darabbal rekordszintre emelte eladásait a térségben, 502 363
darabos kiszállításával pedig első alkalommal lépte át a térségbe irányított
autók száma a félmilliót.
Forrás: emirates247.com
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!