Új Genesis és Elantra reklámokkal készül a Hyundai a Szuperkupára
A Hyundai Motor America immár 2009. óta folyamatosan
használja kínálatának bemutatására az amerikai Szuperkupa adásait, amelyet
alkalmanként több mint 100 millióan láthatnak.
Steve Shannon, a Hyundai Motor America amerikai
marketingrészlegének alelnöke elárulta, hogy a vállalat a 2014. február 2-án
tartandó esemény első és harmadik harmadában két 30 másodperces reklámszpottal
készül. Elmondta, hogy a két reklámfilmben bemutatják a vadonatúj Genesis
luxuslimuzint, valamint a módosított Elantrát is. „Ez egy semmihez sem fogható
módja a reklámozásnak.” – mondja Shannon az amerikai nemzeti fuball ligáról. „Ha
nem létezne, ki kellene találni.”- tette hozzá.
A Szuperkupa döntője az Egyesült Államok legnézettebb
televíziós közvetítése, amelyre a vállalatok a leginkább figyelemfelkeltő
hirdetéseiket tartogatják. A 2013-as Szuperkupát a CBS csatorna mintegy 109
millió nézője követte nyomon, míg az elmúlt két évben mintegy 111 millió nézőt
vonzott az esemény évente.
A 2014-es mérkőzést a Twenty-First Century Fox csatorna
közvetíti a New Jersey-i East Rutherford MetLife Stadionjából. A Fox Sports
képviselői már december elején elárulták, hogy az összes reklámidőt sikerült értékesíteniük.
Shannon nem árulta el, menyiért sikerült megvásárolniuk a reklámidőt. „Ez az év
legnagyobb reklámkiadása.” – mondta anélkül, hogy kifejtette volna.
Forrás: thekoreancarblog.com
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!