Új Genesis és Elantra reklámokkal készül a Hyundai a Szuperkupára


A Hyundai Motor America immár 2009. óta folyamatosan használja kínálatának bemutatására az amerikai Szuperkupa adásait, amelyet alkalmanként több mint 100 millióan láthatnak.

Steve Shannon, a Hyundai Motor America amerikai marketingrészlegének alelnöke elárulta, hogy a vállalat a 2014. február 2-án tartandó esemény első és harmadik harmadában két 30 másodperces reklámszpottal készül. Elmondta, hogy a két reklámfilmben bemutatják a vadonatúj Genesis luxuslimuzint, valamint a módosított Elantrát is. „Ez egy semmihez sem fogható módja a reklámozásnak.” – mondja Shannon az amerikai nemzeti fuball ligáról. „Ha nem létezne, ki kellene találni.”- tette hozzá.  


A Szuperkupa döntője az Egyesült Államok legnézettebb televíziós közvetítése, amelyre a vállalatok a leginkább figyelemfelkeltő hirdetéseiket tartogatják. A 2013-as Szuperkupát a CBS csatorna mintegy 109 millió nézője követte nyomon, míg az elmúlt két évben mintegy 111 millió nézőt vonzott az esemény évente.

A 2014-es mérkőzést a Twenty-First Century Fox csatorna közvetíti a New Jersey-i East Rutherford MetLife Stadionjából. A Fox Sports képviselői már december elején elárulták, hogy az összes reklámidőt sikerült értékesíteniük. Shannon nem árulta el, menyiért sikerült megvásárolniuk a reklámidőt. „Ez az év legnagyobb reklámkiadása.” – mondta anélkül, hogy kifejtette volna.

Forrás: thekoreancarblog.com

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését

2024 új Hyundai és Kia modelljei