A Genesis és az Elantra a Hyundai Szuperkupa reklámjaiban
A Hyundai Motor America már a Szuperkupa előtt nyilvánosságra hozta a ma esti sportesemény szüneteiben műsorba kerülő két reklámját.
A legtöbb olyan autógyártóval ellentétben, akik hatalmas
összegeket költenek a Szuperkupa vasárnapján bemutatandó hirdetéseikre, a
Hyundai nem világsztárokat kért fel szereplőnek, megelégszik az autók, jelen
esetben az új Genesis és a megújult Elantra bemutatásával.
A vadonatúj Genesis reklámfilmjének címe: Apa hatodik érzéke.
A Hyundai ebben a filmben egy olyan apukát mutat be, aki igyekszik minden
helyzetben megóvni fiát a sérülésektől, legyen az akár egy elesés, hinta, vagy
biciklis baleset. A reklám humoros módon mutatja ezt be, az apuka ugyanis
hatodik érzékével az utolsó pillanatban megmenti fiát a balesetektől.
Ám amikor ez a rakoncátlan gyerek felnő és már tud autót
vezetni, apja vásárol egy új Genesist, amelynek automatikus vészfékrendszere
immár feleslegessé teszi apja különleges képességét. A rendszer magától fékez
és az autó nem ütközik bele az elé kanyarodó Mitsubishi EVO-ba.
A reklám értékét tovább növeli, hogy Bruno Mars „Count On Me”,
azaz Számíthatsz rám című slágere szól az események közben a háttérből. „Az új
Genesis biztonsági berendezései olyanok, mint amikor az apa óvja gyermekeit
akkor, amikor szükség van a megmentésükre” – mondja Steve Shannon, a Hyundai
Motor America marketingosztályának alelnöke. „A reklámban láthatjuk az autó
külső formáját, intuitív eszközeit, prémium kivitelezését, kényelmes
kezelhetőségét és teljesítményét is.”
Az Elantrát bemutató filmben azért jutott szerep egy valódi színésznek
is. A 38 éves Johnny Galecki neve itthon a Roseanne vígjátéksorozatból lehet
ismerős, Amerikában jelenleg a The Big Bang Theory sorozatban játszik.
A Hyundai „Szép” című reklámjában egy vonzó fiatal hölgy
érkezik a piros lámpánál várakozó Galecki mellé, mindketten a megújult Elantrát
vezetik. „Szép autó!” – mondja Galecki flészeg mosollyal. „Szép próbálkozás!” –
válaszol a lány és elviharzik. A férfi a nyomába ered, beéri és különböző vicces
módon próbálja ismét felkelteni a lány figyelmét. A lány azonban a kezdetekhez
hasonlóan visszafogottan reagál. A kisfilm vége felé feltűnik a hátsó ülésen Richard Lewis komikus is, akivel együtt egy szenzációs kaszkadőrmutatvánnyal fejeződik be a reklám.
„Mindig is szerettem a Szuperkupa hirdetéseit” – mondja Galecki.
„Ebben a Hyundai filmben van autós üldözés, robbantás és ugratás – izgalmas,
filmszerű és tele van humorral. Alig várom, hogy mindenki láthassa!”
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!