A Genesis és az Elantra a Hyundai Szuperkupa reklámjaiban


A Hyundai Motor America már a Szuperkupa előtt nyilvánosságra hozta a ma esti sportesemény szüneteiben műsorba kerülő két reklámját.

A legtöbb olyan autógyártóval ellentétben, akik hatalmas összegeket költenek a Szuperkupa vasárnapján bemutatandó hirdetéseikre, a Hyundai nem világsztárokat kért fel szereplőnek, megelégszik az autók, jelen esetben az új Genesis és a megújult Elantra bemutatásával.


A vadonatúj Genesis reklámfilmjének címe: Apa hatodik érzéke. A Hyundai ebben a filmben egy olyan apukát mutat be, aki igyekszik minden helyzetben megóvni fiát a sérülésektől, legyen az akár egy elesés, hinta, vagy biciklis baleset. A reklám humoros módon mutatja ezt be, az apuka ugyanis hatodik érzékével az utolsó pillanatban megmenti fiát a balesetektől.  


Ám amikor ez a rakoncátlan gyerek felnő és már tud autót vezetni, apja vásárol egy új Genesist, amelynek automatikus vészfékrendszere immár feleslegessé teszi apja különleges képességét. A rendszer magától fékez és az autó nem ütközik bele az elé kanyarodó Mitsubishi EVO-ba.


A reklám értékét tovább növeli, hogy Bruno Mars „Count On Me”, azaz Számíthatsz rám című slágere szól az események közben a háttérből. „Az új Genesis biztonsági berendezései olyanok, mint amikor az apa óvja gyermekeit akkor, amikor szükség van a megmentésükre” – mondja Steve Shannon, a Hyundai Motor America marketingosztályának alelnöke. „A reklámban láthatjuk az autó külső formáját, intuitív eszközeit, prémium kivitelezését, kényelmes kezelhetőségét és teljesítményét is.” 


Az Elantrát bemutató filmben azért jutott szerep egy valódi színésznek is. A 38 éves Johnny Galecki neve itthon a Roseanne vígjátéksorozatból lehet ismerős, Amerikában jelenleg a The Big Bang Theory sorozatban játszik.


A Hyundai „Szép” című reklámjában egy vonzó fiatal hölgy érkezik a piros lámpánál várakozó Galecki mellé, mindketten a megújult Elantrát vezetik. „Szép autó!” – mondja Galecki flészeg mosollyal. „Szép próbálkozás!” – válaszol a lány és elviharzik. A férfi a nyomába ered, beéri és különböző vicces módon próbálja ismét felkelteni a lány figyelmét. A lány azonban a kezdetekhez hasonlóan visszafogottan reagál. A kisfilm vége felé feltűnik a hátsó ülésen Richard Lewis komikus is, akivel együtt egy szenzációs kaszkadőrmutatvánnyal fejeződik be a reklám.  


„Mindig is szerettem a Szuperkupa hirdetéseit” – mondja Galecki. „Ebben a Hyundai filmben van autós üldözés, robbantás és ugratás – izgalmas, filmszerű és tele van humorral. Alig várom, hogy mindenki láthassa!”




Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését