Koreába látogatott a Hyundai új amerikai vezetője
Dave Zuchowski frissen kinevezett elnökként februárban
Dél-Koreába utazott, ahol megtekintette a vállalat hazai gyártóbázisait és
megvitatta amerikai értékesítési stratégiáit a koreai vezetőkkel.
Zuchowski biztosította arról a Hyundai koreai tisztségviselőit,
hogy főképp a vállalat új Genesis luxusautójának bevezetésére alapozva idén
újabb értékesítési rekordot fognak tudni elérni az Egyesült Államokban.
„A vadonatúj Genesist remekül fogadta a Detroiti Autószalon
közönsége, még mielőtt a modellt hivatalosan is bevezettük volna” – mondta Zuchowski.
Meglátogatva a Hyundai fejlesztési részlegét és látva a nagy szilárdságú
acélgyártás folyamatát biztos vagyok, a modell idei amerikai bevezetésének
sikerességében.”
A vezető három napos koreai látogatása során ellátogatott a
Hyundai fejlesztőközpontjába Namyangban, majd megtekintette a Hyundai Steel acélgyártó
vállalatát Danjinban. Ez volt Zuchowski első koreai látogatása, amióta
kinevezték a Hyundai amerikai szervezetének élére. Zuchowskit elkísérte Robert
Pradzinski, a vállalat frissen kinevezett értékesítési alelnöke is.
Zuchowski szerint az Amerikában hamarosan bemutatkozó új
modellek, az új Genesis és az új Sonata segítségével a vállalat idén elérheti a
745 ezres értékesítési darabszámot, valamint az új autók segíthetik a márka
iránti figyelem erősítését is.
A két létesítmény megtekintése után a vezetők az autógyártó
Szöul déli részén fekvő központjában találkoztak a Hyundai Motor Group
elnökével, Mong-koo Chunggal is. Chung megkérte őket, hogy mindent tegyenek meg
az új Genesis sikeres bevezetése érdekében, míg ő is ígéretet tett arra, hogy
mindenben segíteni fogja az amerikai részleget.
Zuchowski már 2007 óta az amerikai értékesítési részleg élén
állt, akit John Krafcik helyére január elsejétől a Hyundai Motor America
sorrendben hatodik vezetőjévé léptettek elő. Az amerikai kereskedők üdvözölték
a kinevezést és méltatták Zuchowski tapasztaltságát, amely éppen megfelelő az
eladások lassulása miatt kialakult helyzet megoldásához.
Tavaly 2,5 százalékos növekedéssel a Hyundai 720 783 autót
adott el Az Egyesült Államokban, amely sorrendben ötödik éve haladta meg az
előző évi eredményt. Az Avante (Elantra) limuzin éves értékesítési eredménye
idén először lépte túl a 200 ezres darabszámot, a Santa Fe eredménye pedig 25
százalékkal 89 ezerre nőtt 2013 során.
Ám az emelkedés ellenére a Hyundai amerikai piaci
részesedése 4,9 százalékról 4,6 százalékra esett vissza. A márka piaci
részesedése 2008-as 3 százalékról 2011-re érte el az eddigi 5,1 százalékos maximumát.
Zuchowski ígérete szerint a következő évek folyamatos, szerény növekedésével a
márka ismét elérheti az 5 százalékos szintet.
Forrás: koreatimes.co.kr
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!