Koreába látogatott a Hyundai új amerikai vezetője


Dave Zuchowski frissen kinevezett elnökként februárban Dél-Koreába utazott, ahol megtekintette a vállalat hazai gyártóbázisait és megvitatta amerikai értékesítési stratégiáit a koreai vezetőkkel.

Zuchowski biztosította arról a Hyundai koreai tisztségviselőit, hogy főképp a vállalat új Genesis luxusautójának bevezetésére alapozva idén újabb értékesítési rekordot fognak tudni elérni az Egyesült Államokban.

„A vadonatúj Genesist remekül fogadta a Detroiti Autószalon közönsége, még mielőtt a modellt hivatalosan is bevezettük volna” – mondta Zuchowski. Meglátogatva a Hyundai fejlesztési részlegét és látva a nagy szilárdságú acélgyártás folyamatát biztos vagyok, a modell idei amerikai bevezetésének sikerességében.”

A vezető három napos koreai látogatása során ellátogatott a Hyundai fejlesztőközpontjába Namyangban, majd megtekintette a Hyundai Steel acélgyártó vállalatát Danjinban. Ez volt Zuchowski első koreai látogatása, amióta kinevezték a Hyundai amerikai szervezetének élére. Zuchowskit elkísérte Robert Pradzinski, a vállalat frissen kinevezett értékesítési alelnöke is.  


Zuchowski szerint az Amerikában hamarosan bemutatkozó új modellek, az új Genesis és az új Sonata segítségével a vállalat idén elérheti a 745 ezres értékesítési darabszámot, valamint az új autók segíthetik a márka iránti figyelem erősítését is.

A két létesítmény megtekintése után a vezetők az autógyártó Szöul déli részén fekvő központjában találkoztak a Hyundai Motor Group elnökével, Mong-koo Chunggal is. Chung megkérte őket, hogy mindent tegyenek meg az új Genesis sikeres bevezetése érdekében, míg ő is ígéretet tett arra, hogy mindenben segíteni fogja az amerikai részleget.

Zuchowski már 2007 óta az amerikai értékesítési részleg élén állt, akit John Krafcik helyére január elsejétől a Hyundai Motor America sorrendben hatodik vezetőjévé léptettek elő. Az amerikai kereskedők üdvözölték a kinevezést és méltatták Zuchowski tapasztaltságát, amely éppen megfelelő az eladások lassulása miatt kialakult helyzet megoldásához.


Tavaly 2,5 százalékos növekedéssel a Hyundai 720 783 autót adott el Az Egyesült Államokban, amely sorrendben ötödik éve haladta meg az előző évi eredményt. Az Avante (Elantra) limuzin éves értékesítési eredménye idén először lépte túl a 200 ezres darabszámot, a Santa Fe eredménye pedig 25 százalékkal 89 ezerre nőtt 2013 során.

Ám az emelkedés ellenére a Hyundai amerikai piaci részesedése 4,9 százalékról 4,6 százalékra esett vissza. A márka piaci részesedése 2008-as 3 százalékról 2011-re érte el az eddigi 5,1 százalékos maximumát. Zuchowski ígérete szerint a következő évek folyamatos, szerény növekedésével a márka ismét elérheti az 5 százalékos szintet.  

Forrás: koreatimes.co.kr

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését