Meredek emelkedés a Hyundai kínai limuzin eladásaiban


A Hyundai Motor középkategóriás autóinak értékesítési eredménye meredeken emelkedik Kínában, amelynek hatására a vállalat jövedelmezősége is növekedhet.   

Iparági források szerint a Hyundai Motor összesen 135 386 középkategóriás limuzint értékesített Kínában tavaly, amely 15,4 százalékkal több, mint egy évvel korábban. Köztük a 2011-ben bevezetett YF Sonata érte el a legnagyobb növekedést, ebből 2013 során 104 670 darabot vásároltak a világ legnagyobb autópiacán.

Emellett a koreai autógyártó legutóbb bemutatott Mistra modellje szintén egyre nagyobb népszerűségnek örvend Kínában. A Hyundai összesen 16 762 Mistrát értékesített a modell novemberi bevezetése és az év vége között, csak decemberben 10 502 darabot. A Mistra kifejezetten a kínai vásárlók igényei szerint született meg, amelyből idén 100 ezer darabot terveznek eladni Kína egyre erősödő középosztálya számára.


Az autógyártó jövedelmezősége az egyre növekvő arányú közép- és felsőkategóriás limuzin és hobbiterepjáró eladásával tovább nőhet, hiszen az előző évi 33,7 százalékos részarány tavaly 40,7 százalékra emelkedett.

A Hyundai Motor a Kia Motors vállalattal közösen összesen az előző évi 1,22 milliónál 18 százalékkal több, 1,57 millió autót értékesített Kínában. A Beijing Hyundai Motor jelenleg három gyárat működtet Pekingben, amelyek egyikét idén tovább bővítik, így a márka éves gyártókapacitása a beruházást követően 1,05 millió darabra emelkedhet.   


Forrás: globalpost.com

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését