Meredek emelkedés a Hyundai kínai limuzin eladásaiban
A Hyundai Motor középkategóriás autóinak értékesítési eredménye
meredeken emelkedik Kínában, amelynek hatására a vállalat jövedelmezősége is
növekedhet.
Iparági források szerint a Hyundai Motor összesen 135 386
középkategóriás limuzint értékesített Kínában tavaly, amely 15,4 százalékkal
több, mint egy évvel korábban. Köztük a 2011-ben bevezetett YF Sonata érte el a
legnagyobb növekedést, ebből 2013 során 104 670 darabot vásároltak a világ
legnagyobb autópiacán.
Emellett a koreai autógyártó legutóbb bemutatott Mistra
modellje szintén egyre nagyobb népszerűségnek örvend Kínában. A Hyundai
összesen 16 762 Mistrát értékesített a modell novemberi bevezetése és az
év vége között, csak decemberben 10 502 darabot. A Mistra
kifejezetten a kínai vásárlók igényei szerint született meg, amelyből idén 100
ezer darabot terveznek eladni Kína egyre erősödő középosztálya számára.
Az autógyártó jövedelmezősége az egyre növekvő arányú közép-
és felsőkategóriás limuzin és hobbiterepjáró eladásával tovább nőhet, hiszen az
előző évi 33,7 százalékos részarány tavaly 40,7 százalékra emelkedett.
A Hyundai Motor a Kia Motors vállalattal közösen összesen az
előző évi 1,22 milliónál 18 százalékkal több, 1,57 millió autót értékesített
Kínában. A Beijing Hyundai Motor jelenleg három gyárat működtet Pekingben,
amelyek egyikét idén tovább bővítik, így a márka éves gyártókapacitása a
beruházást követően 1,05 millió darabra emelkedhet.
Forrás: globalpost.com
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!