A Hyundai a legjobb ázsiai márka Belgiumban


A Brüsszeli Autószalon Hyundai standján mindenki mosolyog. Meg is tehetik, hiszen a márka értékesítési eredményei alapján a legjobb ázsiai autógyártó a belga piacon.

„Fantasztikus év áll a hátunk mögött, amelyben első alkalommal sikerült bekerülnünk Belgium tíz legkeresettebb autógyártói közé. Ezzel együtt a Hyundai lett az elsőszámú ázsiai márka a piacon – megelőzve ezzel a Toyotát és a Nissant is.”” – mondja William Meerschaut, a Hyundai szóvivője.


„A kereslet kielégítésére és a különböző piacok érzékenységére tekintettel a Hyundai az utóbbi években rengeteget fektetett a regionális kutató-fejlesztő központokba, amelyek a helyi piacnak megfelelő modelleket készítettek. Ilyen pl. az i40, amelynek elsődleges piaca Európa” – tette hozzá Meerschaut.


A modellek megfelelő formatervének kialakítását a dél-koreai vállalat olyan kreatív és jó ízlésű művészekre bízta, amilyen Thomas Bürckle, az európai részleg vezetője, akinek kézjegyét a legtöbb ma Európában kapható Hyundai modell viseli. Ezen felül a helyi piac igényeinek megfelelően és a szállítási költségek csökkentése érdekében a Hyundai legtöbb európai modelljét európai autógyárakban szerelik össze.  


A Hyundai belga sikere részben az egyedülálló ötéves garanciacsomagnak köszönhető, ám legnagyobb részben a modellek sokfélesége az oka a nagy sikernek. Meerschaut szerint amíg a többi ázsiai márka a vásárlók egy bizonyos csoportjára koncentrálnak, a Hyundai teljes palettát kínál, amely minőségében és megbízhatóságban vetekszik a legjobb német márkákkal is.


A belga szalonon legfontosabb szerep természetesen a vadonatúj i10 modellnek jutott, amely városi kisautóhoz képest olyan adottságokkal és felszereltségekkel rendelkezik, mint az egy kategóriával nagyobb kisautók. A standon kiállításra került az idén a rali világába visszatérő Hyundai csapat vadonatúj i20 WRC versenyautója is. A belgák különösen a szívükön viselik a ralit, hiszen a Hyundai első számú pilótája a belga származású Thierry Neuville, aki tavaly fantasztikus szezont zárva csak kicsivel csúszott le a világbajnoki címről.


2014 fontos év a Hyundai számára, hiszen a vállalat a 2014-es FIFA foci-világbajnokság fő szponzora is. „Ha a belga csapat eljut a negyeddöntőig, vagy a középdöntőig, az hatalmas nyilvánosságot és ismertséget hozhat a márkának. 2013 remek év volt, 2014 még annál is jobb lehet” – mondja Meerschaut.

Forrás: knack.be

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését