A Hyundai a legkedveltebb márka Amerikában


A Hyundai bejelentette, hogy a Strategic Vision felmérése szerint a márka öt modellje is „Amerika legkedveltebb autói” közé került.

A Hyundai Motor America az idei Valentin napon hozta nyilvánosságra, hogy az Elantra GT, a Sonata, a Genesis, az Equus és a Santa Fe modellek felkerültek a Strategic Vision „Amerikai legkedveltebb autói” listájára. Öt kedvelt modelljével a Hyundai több típussal szerepel ezen a listán, mint bármelyik más autógyártó. A Strategic Vision kutatásalapú tanácsadó szervezet jelentése bizonyítja, mennyire nehezen kedvelnek meg egy-egy autót a vásárlók.  

Az öt Hyundai modell kategóriájának nyerteseként érdemelte ki az elismerést: az Elantra GT a kiskategóriás többfunkciós járművek, a Sonata a középkategóriás autók, a Genesis a luxusközeli autók, az Equus a luxusautók és a Santa Fe a középkategóriás terepjárók között győzedelmeskedett. Az Equus nemcsak saját kategóriáját nyerte meg, de az összesített pontszámok alapján második helyen végzett a Tesla Model S mögött.    


„A Hyundai tulajdonosok tényleg szeretik autóikat” – mondta Alexander Edwards, a Strategic Vision elnöke. „A márka több szegmensgyőztessel büszkélkedhet, mint bármely konkurense, az Equus pedig második helyen végzett az összesített rangsorban. A ’szerelem’ szónak minden autógyártónál fontosnak kellene lennie, hiszen ez jelenti az igazi elismerést. A Hyundai eredménye jól példázza vásárlói iránti elkötelezettségét, amelyet azok hűséggel jutalmaznak.”  

A „szerelem” indexet a jármű és a kereskedés által nyújtott teljesítmény alapján számítják ki, amelyek között van az elkötelezettség, az általános elégedettség, az érzelmi reakciók, az előzetes újravásárlási hűség és a tényleges újravásárlási hűség. Az így kapott index 1 és 1 000 közé esik, amely skálán megmutatkozik, mennyire szeretik vagy éppen gyűlölik az adott típust a tulajdonosok.   


„A Hyundai tulajdonosok tényleg imádják autóikat, így nem csoda, hogy ezt az öt modellt díjazta a Strategic Vision” – mondta Scott Margason, a Hyundai Motor America terméktervezési igazgatója. „ A Hyundai továbbra is olyan értéket nyújt, amelyet a vásárlói szeretnek, a legjobb minőségű, markáns vonalvezetésű prémium technológiával felszerelt és magas biztonsági színvonalú modelleket kínálva.”

A Hyundai 2014-es modellkínálatában mindenki megtalálja azt a modellt, amit imádhat: a tágas és bármire képes Santa Fétől a stílusos Sonatán át az ultramodern 2015-ös Genesisig a Hyundai továbbra is olyan minőségi autókat kínál, amelyet vásárlói szeretnének.  

Forrás: hyundainews.com

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését