Bronzra váltják a Hyundai kék színét


Ahogyan az egész autóipar a környezetvédelem jegyében zölddé válik, a Hyundai a kékről barnára vált.

Hivatalosan a szín bronz, amely a jövő Hyundai kereskedéseinek általános színvilágát képviseli majd. Jelenleg még kék a Hyundai kereskedéseinek sztenderd színvilága, ám idéntől beköszönt a bronz korszak. Tony Whitehorn, a Hyundai Motor UK elnöke szerint az autókereskedések általában kék és ezüst színekben tündökölnek. „Ki akarunk tűnni a tömegből és ez az új szín megteszi ezt nekünk – valóban jól néz ki” – mondja.

Az új vállalati kép része a Hyundai azon terveinek, amelynek keretében növelik a márka ismertségét és amellyel a tavalyi év 77 ezres eladását 100 ezerre növelnék az évtized végére. „Az elmúlt öt év során évi 30 ezer eladott autóval a 23. helyről 75 ezerre növeltük eladásainkat és bekerültünk a legjobban teljesítő 10 márka közé” – mondja Whitehorn. „Ezt az új termékek segítségével tudtuk elérni, de 75 ezerről 100 ezret elérni még nehezebb lesz. A termékek persze továbbra is fontosak – máris 8 ezer megrendelésünk van az új i10-re, amit csak január végén mutattunk be. Összesen 22 új vagy felújított modellünk lesz 2017-ig.”


Ám azt is hozzátette, hogy a Hyundai lendületének fenntartásához sokkal jobban oda kell figyelniük az eladásokra és a márka elismertségének fokozására. „Oda kell figyelnünk, hogyan bánunk ügyfeleinkkel és ez egy 24 órás jelenlétet jelent. Pár éven belül az emberek nem fognak autószalonokba járni, ahogyan ma teszik. Régebben a döntési folyamat elején került kapcsolatba a vásárló és az értékesítő, ma csak annak legvégén – az összes keresés online módon zajlik és a vevők 75 százaléka összehasonlító elemzéseket keres, amiért mi létrehoztuk a Reevoo szolgáltatásunkat. Ha nem vagy online, elvesztél.”

Whitehorn szerint a kereskedések színvilágának átalakítási költségét a Hyundai Motor UK átvállalja. „Nem azt várjuk el, hogy a kereskedéseink hatalmas beruházásokkal alakítsák át az ügyfélterüket, viszont már kb. öt év telt el azóta, hogy változtattunk az egységes megjelenésen, így mindenképpen fel kell frissíteniük azokat” – mondja.  


Először azok a kereskedések veszik fel a bronz színvilágot, amelyek újonnan írnak alá franchise megállapodást a Hyundaijal, míg a már meglévő kereskedési pontoknak négy évük van a váltásra. „Az új kinézet része a márkakép javítását célzó intézkedéseknek, akárcsak a Piccadilly Circus hirdetőtáblája vagy a foci-VB támogatása, míg WRC projektünk izgalmat is ad a márkának.”  

Az elnök azt is hozzátette, idén 80 500 darabra kívánják növelni az eladásokat Angliában. Úgy számolják, a piac a tavalyi 11 százalékról 3-5 százalékra lassul idén. „A gazdasági helyzet javul Európában, az emberek elkezdtek autót vásárolni, ami az autógyártók számára azt is jelenti, hogy már nem kell nagy árengedményekre kényszerülni ahhoz, hogy fenntartsák eladásaikat.”

Forrás: carandvannews.co.uk

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését