Bronzra váltják a Hyundai kék színét
Ahogyan az egész autóipar a környezetvédelem jegyében zölddé
válik, a Hyundai a kékről barnára vált.
Hivatalosan a szín bronz, amely a jövő Hyundai
kereskedéseinek általános színvilágát képviseli majd. Jelenleg még kék a
Hyundai kereskedéseinek sztenderd színvilága, ám idéntől beköszönt a bronz
korszak. Tony Whitehorn, a Hyundai Motor UK elnöke szerint az autókereskedések
általában kék és ezüst színekben tündökölnek. „Ki akarunk tűnni a tömegből és
ez az új szín megteszi ezt nekünk – valóban jól néz ki” – mondja.
Az új vállalati kép része a Hyundai azon terveinek, amelynek
keretében növelik a márka ismertségét és amellyel a tavalyi év 77 ezres
eladását 100 ezerre növelnék az évtized végére. „Az elmúlt öt év során évi 30
ezer eladott autóval a 23. helyről 75 ezerre növeltük eladásainkat és
bekerültünk a legjobban teljesítő 10 márka közé” – mondja Whitehorn. „Ezt az új
termékek segítségével tudtuk elérni, de 75 ezerről 100 ezret elérni még
nehezebb lesz. A termékek persze továbbra is fontosak – máris 8 ezer
megrendelésünk van az új i10-re, amit csak január végén mutattunk be. Összesen
22 új vagy felújított modellünk lesz 2017-ig.”
Ám azt is hozzátette, hogy a Hyundai lendületének
fenntartásához sokkal jobban oda kell figyelniük az eladásokra és a márka
elismertségének fokozására. „Oda kell figyelnünk, hogyan bánunk ügyfeleinkkel
és ez egy 24 órás jelenlétet jelent. Pár éven belül az emberek nem fognak
autószalonokba járni, ahogyan ma teszik. Régebben a döntési folyamat elején
került kapcsolatba a vásárló és az értékesítő, ma csak annak legvégén – az összes
keresés online módon zajlik és a vevők 75 százaléka összehasonlító elemzéseket
keres, amiért mi létrehoztuk a Reevoo szolgáltatásunkat. Ha nem vagy online,
elvesztél.”
Whitehorn szerint a kereskedések színvilágának átalakítási
költségét a Hyundai Motor UK átvállalja. „Nem azt várjuk el, hogy a
kereskedéseink hatalmas beruházásokkal alakítsák át az ügyfélterüket, viszont
már kb. öt év telt el azóta, hogy változtattunk az egységes megjelenésen, így
mindenképpen fel kell frissíteniük azokat” – mondja.
Először azok a kereskedések veszik fel a bronz színvilágot,
amelyek újonnan írnak alá franchise megállapodást a Hyundaijal, míg a már
meglévő kereskedési pontoknak négy évük van a váltásra. „Az új kinézet része a
márkakép javítását célzó intézkedéseknek, akárcsak a Piccadilly Circus
hirdetőtáblája vagy a foci-VB támogatása, míg WRC projektünk izgalmat is ad a
márkának.”
Az elnök azt is hozzátette, idén 80 500 darabra
kívánják növelni az eladásokat Angliában. Úgy számolják, a piac a tavalyi 11
százalékról 3-5 százalékra lassul idén. „A gazdasági helyzet javul Európában,
az emberek elkezdtek autót vásárolni, ami az autógyártók számára azt is
jelenti, hogy már nem kell nagy árengedményekre kényszerülni ahhoz, hogy fenntartsák
eladásaikat.”
Forrás: carandvannews.co.uk
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!