Fellendülést lát a Hyundai Európában


A Hyundai Motor Group elnöke, Mong-koo Chung arra utasította európai regionális értékesítési vezetőit, hogy a termékminőség és a márka ismertségének növelésével készüljenek fel a régió gazdasági fellendülésére.

„A tartós csökkenés ellenére az európai piac már a fellendülés jeleit mutatja.” – mondta Chung a regionális vezetőknek Európában. „Az emberek számára vonzó, magas minőségű járművekkel meg kell erősítenünk a márka megbízhatóságát a térségben.” – tette hozzá.

Az elnök ezt az október végén lezajlott négynapos oroszországi és európai útja során mondta. Chung hivatalos útja során meglátogatta a Hyundai Motor oroszországi, és cseh üzemeit, Szlovákiában a Kia Motors gyárát, valamint ellátogatott a csoport frankfurti regionális központjába is azért, hogy az európai értékesítési stratégiát áttekintse.  

Az elnök idén először látogatott Európába, miután tavaly márciusban azért érkezett a kontinensre, hogy a csoport vezetőivel megtárgyalja az eurozóna válsága által okozott veszteségek minimalizálásának terveit. Az idei útja során Chung hangsúlyozta az európai piac fontosságát, különösképpen kiemelve a Hyundai és a Kia modellek iránti stabilan erősödő keresletét.


Az autóeladások 7,8 százalékkal 12,52 millió darabra estek vissza az elmúlt évben a régióban, amely 7,8 százalékkal kevesebb, mint az azt megelőző 2011-es év 13,59 milliós eredménye, ám a Hyundai és a Kia 11,6 százalékkal több, azaz 770 ezer autót értékesített ugyanebben az időszakban. Az összes eladási darabszám idén szeptemberig 9,33 millió, amely ismét 4 százalékkal alacsonyabb a tavalyinál, ám a koreai autógyártók csökkenése csupán 0,7 százalékos.  

Chung azt is elmondta, hogy a Hyundai és a Kia modelljeit a piac alulértékeli, így a csoportnak a márka elismertségének növelésére kell összpontosítani erőfeszítéseit. „A Hyundai és a Kia a gazdasági visszaesés ellenére jól teljesítettek itt, ám még mindig nincs meg a kellő lendület a további növekedéshez a márka elismertségének hiányában.” – mondta a 75 éves elnök. „Minden vezetőnek és dolgozónak erőfeszítéseket kell tennie a termékminőség javítására, innovatív márkakép kialakítására és elkülöníteni a termékpalettát ahhoz, hogy előbbre léphessünk.”

Amikor az elnök meglátogatta a Kia szlovák és a Hyundai cseh gyárát, Chung hangsúlyozta ezen két, teljes kapacitáson dolgozó üzem fontosságát. A szlovák gyár az év első háromnegyed évében 235 ezer Kia cee’d, Venga és Sportage, míg a cseh üzem 228 ezer i30, ix20 és ix35 modellt állított elő.


„Az innovációs technológiák nemcsak a termékfejlesztési oldalról érkezhetnek, hanem a termelési oldalról is.” – mondta Chung. „Fontos, hogy megőrizzük a termelés magas gazdaságossági szintjét ahhoz, hogy a vásárlók igényeinek megfelelő termékeket tudjunk szállítani.”

A cseh üzemben történt látogatása után Chung találkozott az ország vezetőivel is, köztük Jiri Cienciala ipari és kereskedelmi miniszterrel.

Az elnök európai útja során meglátogatta a Hyundai oroszországi üzemét is, valamint ellenőrizte a gyártási és értékesítési hálózatot is. a szentpétervári gyár jelenleg 115 százalékos kapacitással dolgozik, így az év utolsó negyedévéig 167 ezer Hyundai Solaris és Kia Rio készült itt. Szeptemberig 85 757 Solaris és 67 678 Rio kelt el Oroszországban, így ez a két modell az ország második és harmadik legkeresettebb autójává vált.

Forrás: koreatimes.co.kr

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését