Steve Shannon a világ legbefolyásosabb marketingszakemberei között


A Hyundai marketingrészlegének elnökhelyettese, Steve Shannon helyet kapott a világ 17 legbefolyásosabb marketingszakemberei között az amerikai Appinions 2013-as értékelésében.

A Forbes részére második alkalommal elkészített Appinions értékelés kétezer nyilvánosan működő globális vállalat legnagyobb 500 képviselőjét vizsgálta meg és meghatározta a legnagyobb befolyással rendelkező marketingvezetőket közöttük.  

„A Hyundai csapata büszke Steve-re és az Appinion megérdemelt kitüntetésére.” – mondta John Krafcik, a Hyundai Motor America elnök-vezérigazgatója. „Steve vezetése és kreatív hozzáállása mellett a Hyundai márka szilárd pozíciót alakított ki Amerikában. Örülünk annak, hogy tehetségét és kemény munkáját elismerésre méltatták.”  

Steve Shannon 2011 áprilisában csatlakozott a Hyundai csapatához, miután 25 évig dolgozott a General Motorsnak. Shannon az elmúlt két évben számos reklám- és marketingkampányt vitt sikerre, többek között a listavezetővé vált Szuperkupa reklámokat és az innovatív zenei kezdeményezéseket. Ezek között említhető a Doors együttes tagjait is felvonultató RE:GENERATION Music Project, a Flaming Lips együttes Szuperkupa reklámja, a GRAMMY díjátadón való részvétel, stb. A sport terén az egyetemi futball és a PGA golfbajnokság támogatását is neki köszönhetjük.

Forrás: prnewswire.com

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését