Izrael kedvence a Hyundai


Októberben a tavalyinál 14 százalékkal több, összesen 9 593 autót adtak el Izraelben, amelynek jelentős része Hyundai volt.

2013 januárja és októbere között 184 305 autót adtak el Izraelben, amely 3,6 százalékos növekedést jelent a tavalyi évhez viszonyítva. Az iparági szakértők elmondták, hogy az importőrök az általuk értékesített márkák árainak csökkentésével próbálták ösztönözni a bizonytalan érdeklődőket.

Izrael legnépszerűbb márkája a Hyundai volt, amelyből 2013 során 29 050 darabot értékesítettek, vagyis 5 százalékkal többet, mint tavaly ilyenkor. A Hyundait a Toyota követi 18 281 darabos eredményével, amely viszont a tavalyihoz képest 9 százalékos emelkedésnek felel meg. Még ennél is nagyobb mértékben, 10 százalékkal emelkedtek a ranglista harmadik helyén végző Kia eladásai, amely így 18 228 autót adott el az év első tíz hónapjában.


Ezzel szemben a negyedik helyen álló Ford határozottan vesztett piaci részesedéséből, hiszen a csupán 11 305 darabot értékesítő vállalat eredménye 35 százalékkal gyengébb a tavalyi teljesítményénél. Az eredmény minden bizonnyal a Ford által 2012-ben bejelentett számos visszahívási akciójának következménye lehet, amely bizonytalanságot keltett a vásárlókban a márka minőségével kapcsolatban.

2014-re a szakértők a Mazda sikerét prognosztizálják, mivel az új Mazda3 modellből rögtön annak bemutatását követően, októberben kétezer darab kelt el, amely így eddig a legjobban fogyó 2014-es modellévű típussá vált.

Forrás: israelnationalnews.com

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését

2024 új Hyundai és Kia modelljei