Izrael kedvence a Hyundai
Októberben a tavalyinál 14 százalékkal több, összesen 9 593
autót adtak el Izraelben, amelynek jelentős része Hyundai volt.
2013 januárja és októbere között 184 305 autót adtak el
Izraelben, amely 3,6 százalékos növekedést jelent a tavalyi évhez viszonyítva.
Az iparági szakértők elmondták, hogy az importőrök az általuk értékesített
márkák árainak csökkentésével próbálták ösztönözni a bizonytalan érdeklődőket.
Izrael legnépszerűbb márkája a Hyundai volt, amelyből 2013
során 29 050 darabot értékesítettek, vagyis 5 százalékkal többet, mint
tavaly ilyenkor. A Hyundait a Toyota követi 18 281 darabos eredményével,
amely viszont a tavalyihoz képest 9 százalékos emelkedésnek felel meg. Még
ennél is nagyobb mértékben, 10 százalékkal emelkedtek a ranglista harmadik
helyén végző Kia eladásai, amely így 18 228 autót adott el az év első tíz
hónapjában.
Ezzel szemben a negyedik helyen álló Ford határozottan
vesztett piaci részesedéséből, hiszen a csupán 11 305 darabot értékesítő
vállalat eredménye 35 százalékkal gyengébb a tavalyi teljesítményénél. Az
eredmény minden bizonnyal a Ford által 2012-ben bejelentett számos visszahívási
akciójának következménye lehet, amely bizonytalanságot keltett a vásárlókban a
márka minőségével kapcsolatban.
2014-re a szakértők a Mazda sikerét prognosztizálják, mivel
az új Mazda3 modellből rögtön annak bemutatását követően, októberben kétezer
darab kelt el, amely így eddig a legjobban fogyó 2014-es modellévű típussá
vált.
Forrás: israelnationalnews.com
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!