Hivatalosan is bemutatkozott a Hyundai Mistra Kínában
Miután idén különböző kínai autószalonokon koncepcióként, majd szériaautóként már több
alkalommal kiállították, a november végén megrendezett Guangzhou Autószalonon
hivatalos ceremónia keretein belül is bemutatták a Hyundai új középkategóriás
modelljét.
A világ leggyorsabban fejlődő autógyártójaként a Hyundai
Motor kínai Guandong tartomány Guangzhou városában megrendezett autószalonon
hivatalosan is bemutatta Mistra (kínaiul Mingtu) modelljét. A kizárólag Kínában
kapható középkategóriás családi szedán segítségével a Hyundai tovább kívánja
erősíteni vezető pozícióját a világ legnagyobb autópiacán.
Kínában a középkategória szegmense évi 30 százalékkal
növekszik, amelybe érkező új Hyundai Mistra modellt kifejezetten a kínai
vásárlók igényei, elvárásai alapján fejlesztették a gyár mérnökei. Az új autó
azon harmincas éveik elején vagy közepén járó középosztálybeli vásárlóknak
készült, akik fogyasztói szegmense egyre növekszik Kínában.
„A Mistra átgondolt és attraktív formatervével és versenyképességével
várhatóan tovább emeli a Hyundai márka megítélését a kínai autóipar egyre
erősödő középkategóriás szegmensében.” – mondta Sung Kee Choi, a koreai-kínai
Beijing Hyundai Motor vegyesvállalatának elnöke a bemutatón. „Mivel az autót
kizárólag a kínai vásárlók számára fejlesztettük, így a Mistra elkülönülő
értékrendszerével és kiváló piacképességével pozitív hatást gyakorol majd a
piacra.
Az olyan high-tech felszerelésekkel, mint a TFT-LCD kijelző,
nappali menetfények, elektromos, hűthető első-, fűthető hátsó ülések, hátsó légbefúvók,
panoráma napfénytető és Blue Link telematikai rendszer hozzájárulnak a Mistra minőségi
színvonalának emeléséhez. Emellett az autó biztonsági felszereltsége is példás,
hiszen a dupla légzsák mellett oldal- és függönylégzsákok,
járműstabilitás-szabályzó (VDC) és keréknyomás-ellenőrzőrendszer is kapható.
A Mistrát a kategória legjobb 1,8 vagy 2,0 literes benzines
erőforrásai mozgatják, így az autó kiváló menettulajdonságokkal és
fogyasztással rendelkezik. A kisebbik motor teljesítménye 146 lóerő, míg
forgatónyomatéka 175 Nm, míg a kétliteres egység 162 lóerővel és 194 Nm
maximális nyomatékkal rendelkezik. Mindkét motorhoz alapáron hatfokozatú manuális
váltó tartozik, ám felárért szintén hatfokozatú automatikus egység is kérhető. A
hírek szerint jövőre egy 204 lóerős 1,6 literes T-GDI turbós benzinmotor is
csatlakozik a kínálathoz.
Az új modell 4 710 mm-es hosszával, 1 820 mm
szélességével és 2 770
mm tengelytávjával a kategória legnagyobb képviselője,
amely teljesítményével, gazdaságosságával és Modern Premium formai
megoldásaival sikerre számíthat a kínai autópiacon, ahol olyan vetélytársakkal
kell szembenéznie, mint a Volkswagen Sagitar, a Honda Crider, vagy a Citroen
C4L.
Forrás: globalpr.hyundai.com, carnewschina.com
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!