Hivatalosan is bemutatkozott a Hyundai Mistra Kínában


Miután idén különböző kínai autószalonokon koncepcióként, majd szériaautóként már több alkalommal kiállították, a november végén megrendezett Guangzhou Autószalonon hivatalos ceremónia keretein belül is bemutatták a Hyundai új középkategóriás modelljét.

A világ leggyorsabban fejlődő autógyártójaként a Hyundai Motor kínai Guandong tartomány Guangzhou városában megrendezett autószalonon hivatalosan is bemutatta Mistra (kínaiul Mingtu) modelljét. A kizárólag Kínában kapható középkategóriás családi szedán segítségével a Hyundai tovább kívánja erősíteni vezető pozícióját a világ legnagyobb autópiacán. 


Kínában a középkategória szegmense évi 30 százalékkal növekszik, amelybe érkező új Hyundai Mistra modellt kifejezetten a kínai vásárlók igényei, elvárásai alapján fejlesztették a gyár mérnökei. Az új autó azon harmincas éveik elején vagy közepén járó középosztálybeli vásárlóknak készült, akik fogyasztói szegmense egyre növekszik Kínában. 


„A Mistra átgondolt és attraktív formatervével és versenyképességével várhatóan tovább emeli a Hyundai márka megítélését a kínai autóipar egyre erősödő középkategóriás szegmensében.” – mondta Sung Kee Choi, a koreai-kínai Beijing Hyundai Motor vegyesvállalatának elnöke a bemutatón. „Mivel az autót kizárólag a kínai vásárlók számára fejlesztettük, így a Mistra elkülönülő értékrendszerével és kiváló piacképességével pozitív hatást gyakorol majd a piacra.


Az olyan high-tech felszerelésekkel, mint a TFT-LCD kijelző, nappali menetfények, elektromos, hűthető első-, fűthető hátsó ülések, hátsó légbefúvók, panoráma napfénytető és Blue Link telematikai rendszer hozzájárulnak a Mistra minőségi színvonalának emeléséhez. Emellett az autó biztonsági felszereltsége is példás, hiszen a dupla légzsák mellett oldal- és függönylégzsákok, járműstabilitás-szabályzó (VDC) és keréknyomás-ellenőrzőrendszer is kapható.  


A Mistrát a kategória legjobb 1,8 vagy 2,0 literes benzines erőforrásai mozgatják, így az autó kiváló menettulajdonságokkal és fogyasztással rendelkezik. A kisebbik motor teljesítménye 146 lóerő, míg forgatónyomatéka 175 Nm, míg a kétliteres egység 162 lóerővel és 194 Nm maximális nyomatékkal rendelkezik. Mindkét motorhoz alapáron hatfokozatú manuális váltó tartozik, ám felárért szintén hatfokozatú automatikus egység is kérhető. A hírek szerint jövőre egy 204 lóerős 1,6 literes T-GDI turbós benzinmotor is csatlakozik a kínálathoz.


Az új modell 4 710 mm-es hosszával, 1 820 mm szélességével és 2 770 mm tengelytávjával a kategória legnagyobb képviselője, amely teljesítményével, gazdaságosságával és Modern Premium formai megoldásaival sikerre számíthat a kínai autópiacon, ahol olyan vetélytársakkal kell szembenéznie, mint a Volkswagen Sagitar, a Honda Crider, vagy a Citroen C4L.  

Forrás: globalpr.hyundai.comcarnewschina.com

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését