FIFA promóciós kampányt indított a Hyundai
A 2014-es FIFA Labdarúgó-világbajnokság fő támogatójaként a Hyundai
Motor elindította „Legyél Ott a Hyundai-jal” (Be There With Hyundai – BTWH) promóciós
kampányát.
A program keretén belül a felhasználó részt vehet saját
nemzeti csapata szlogenjének kitalálásában, illetve kiválasztásában. A legtöbb
szavazatot kapott szlogeneket áprilisban jelentik be, amelyek azután rákerülnek
a nemzeti csapatokat a viadal alatt szállító buszokra is.
A 2006-os németországi FIFA világbajnokságon bevezetett BTWH
kampány az esemény egyik legsikeresebb marketingprogramjává vált, amelyet
hatalmas médiaérdeklődés kísért. Az autógyártó exkluzív programja a 2010-es
dél-afrikai vébén is megrendezésre került, amelyen a világ focirajongóinak
tízezrei vettek részt.
„Most is bízunk abban, hogy a világ focirajongói briliáns szlogeneket
találnak majd ki.” – mondta Tak Uk Im, a Hyundai Motor ügyvezetője. „Ugyanakkor
hiszünk benne, hogy a program még tovább növelheti a 2014-es brazil FIFA
Világbajnokság iránti érdeklődést csakúgy, mint vállalatunk márkaismertségét.”
A részvételhez a jelentkezőknek be kell jelentkezniük a
fifa.com oldalon. A résztvevők október 17. és február 27. között adhatják le
nemzeti csapatuk számára készített szlogenjüket. Az országonként legjobb
háromnak ítélt jelmondat április közepén kerül ki a FIFA oldalára, amelyekre a
világ focirajongói szavazhatnak. A Hyundai a nyerteseket különféle díjakkal
jutalmazza, köztük a csapatbuszról készített bekeretezett képeket, valamint
FIFA világbajnoksági utakat, valamint a 16 összecsapás valamelyikére szóló
belépőket osztanak szét.
Forrás: worldwide.hyundai.com
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!