FIFA promóciós kampányt indított a Hyundai


A 2014-es FIFA Labdarúgó-világbajnokság fő támogatójaként a Hyundai Motor elindította „Legyél Ott a Hyundai-jal” (Be There With Hyundai – BTWH) promóciós kampányát.

A program keretén belül a felhasználó részt vehet saját nemzeti csapata szlogenjének kitalálásában, illetve kiválasztásában. A legtöbb szavazatot kapott szlogeneket áprilisban jelentik be, amelyek azután rákerülnek a nemzeti csapatokat a viadal alatt szállító buszokra is.

A 2006-os németországi FIFA világbajnokságon bevezetett BTWH kampány az esemény egyik legsikeresebb marketingprogramjává vált, amelyet hatalmas médiaérdeklődés kísért. Az autógyártó exkluzív programja a 2010-es dél-afrikai vébén is megrendezésre került, amelyen a világ focirajongóinak tízezrei vettek részt.


„Most is bízunk abban, hogy a világ focirajongói briliáns szlogeneket találnak majd ki.” – mondta Tak Uk Im, a Hyundai Motor ügyvezetője. „Ugyanakkor hiszünk benne, hogy a program még tovább növelheti a 2014-es brazil FIFA Világbajnokság iránti érdeklődést csakúgy, mint vállalatunk márkaismertségét.”  

A részvételhez a jelentkezőknek be kell jelentkezniük a fifa.com oldalon. A résztvevők október 17. és február 27. között adhatják le nemzeti csapatuk számára készített szlogenjüket. Az országonként legjobb háromnak ítélt jelmondat április közepén kerül ki a FIFA oldalára, amelyekre a világ focirajongói szavazhatnak. A Hyundai a nyerteseket különféle díjakkal jutalmazza, köztük a csapatbuszról készített bekeretezett képeket, valamint FIFA világbajnoksági utakat, valamint a 16 összecsapás valamelyikére szóló belépőket osztanak szét.  

Forrás: worldwide.hyundai.com

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését