Történelmi szemléletre buzdít a Hyundai elnöke
A Hyundai Motor Group elnöke, Mong-koo Chung szerint a
történelmi tudatosság a nemzeti büszkeség növelése mellett a koreai
vállalatoknak is segítségére lehet.
A tudatosság ezen szintje ugyanis segíthet a személynek
nemcsak abban, hogy a nemzet kultúráját népszerűsítse, de ezen keresztül a
vállalat által forgalmazott termékek értékesítését is előremozdíthatja.
A Hyundai Motor Group tisztviselői elmondták, hogy az elnök
egy nemrégiben megtartott értekezleten hívta fel a figyelmet a történelmi
tudatosság fontosságára, amely akár versenyelőnyt is jelenthet a globális
piacon.„A munkások a történelmi tudatosságuknak köszönhetően
szeretik magukat, vállalatukat és országukat is. Ha a Hyundai dolgozói ezzel a gondolkodásmóddal
adják el autóinkat, azzal a koreai kultúra egy részét is értékesítik. Ez pedig
a Hyundai kiugrási pontja lehet a globális piacon.” – mondta Chung az
értekezleten.
A tisztviselők szerint az elnök rámutatott arra is, hogy a
Hyundai Motor és a Kia Motors egyaránt Koreát képviselik és arra bíztatta
csapatának tagjait, hogy közvetítsék ezt a szellemet és küldetéstudatot a
vállalatokon belül.
Chung ezenfelül kérte a munkatársak intenzívebb történelmi
oktatását is azért, hogy azok a világ számos pontján tudják népszerűsíteni a
koreai történelmet és kultúrát az ügyfelek részére. „Az elnök azért
hangsúlyozta ezt, mert szerinte az országára és vállalatára büszke dolgozó
történelmi tudatossága által a Hyundai a globális autópiac vezető szereplőjévé
válhat.” – mondta a tisztviselők egyike, majd hozzátette: „A történelem még
kifinomultabb ismerete kreatív ötletekhez segítheti a csapatokat, így növelve a
Hyundai jövőbeli versenyképességét.”
A Hyundai teljes csapata már be is iratkozott a „History
Concert” elnevezésű történelmi programba, amelyet kifejezetten azzal a céllal
dolgoztak ki, hogy a dolgozók még több ismeretet szerezzenek a koreai történelemmel
kapcsolatban. A professzorok és szakértők által kialakított programban öt rész
foglalkozik a koreai történelemmel, míg másik öt részben a világtörténelemmel
ismerkedhetnek meg a csoport alkalmazottai.
„Úgy gondoljuk, hogy a képzés során a Hyundai munkásai
megértik szerepüket és a világtörténelem megismerése fejleszti globális
gondolkodásmódjukat.” – mondta a tisztviselő.
Forrás: koreatimes.co.kr
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!