Történelmi szemléletre buzdít a Hyundai elnöke


A Hyundai Motor Group elnöke, Mong-koo Chung szerint a történelmi tudatosság a nemzeti büszkeség növelése mellett a koreai vállalatoknak is segítségére lehet.  

A tudatosság ezen szintje ugyanis segíthet a személynek nemcsak abban, hogy a nemzet kultúráját népszerűsítse, de ezen keresztül a vállalat által forgalmazott termékek értékesítését is előremozdíthatja.

A Hyundai Motor Group tisztviselői elmondták, hogy az elnök egy nemrégiben megtartott értekezleten hívta fel a figyelmet a történelmi tudatosság fontosságára, amely akár versenyelőnyt is jelenthet a globális piacon.„A munkások a történelmi tudatosságuknak köszönhetően szeretik magukat, vállalatukat és országukat is. Ha a Hyundai dolgozói ezzel a gondolkodásmóddal adják el autóinkat, azzal a koreai kultúra egy részét is értékesítik. Ez pedig a Hyundai kiugrási pontja lehet a globális piacon.” – mondta Chung az értekezleten.  

A tisztviselők szerint az elnök rámutatott arra is, hogy a Hyundai Motor és a Kia Motors egyaránt Koreát képviselik és arra bíztatta csapatának tagjait, hogy közvetítsék ezt a szellemet és küldetéstudatot a vállalatokon belül.


Chung ezenfelül kérte a munkatársak intenzívebb történelmi oktatását is azért, hogy azok a világ számos pontján tudják népszerűsíteni a koreai történelmet és kultúrát az ügyfelek részére. „Az elnök azért hangsúlyozta ezt, mert szerinte az országára és vállalatára büszke dolgozó történelmi tudatossága által a Hyundai a globális autópiac vezető szereplőjévé válhat.” – mondta a tisztviselők egyike, majd hozzátette: „A történelem még kifinomultabb ismerete kreatív ötletekhez segítheti a csapatokat, így növelve a Hyundai jövőbeli versenyképességét.”

A Hyundai teljes csapata már be is iratkozott a „History Concert” elnevezésű történelmi programba, amelyet kifejezetten azzal a céllal dolgoztak ki, hogy a dolgozók még több ismeretet szerezzenek a koreai történelemmel kapcsolatban. A professzorok és szakértők által kialakított programban öt rész foglalkozik a koreai történelemmel, míg másik öt részben a világtörténelemmel ismerkedhetnek meg a csoport alkalmazottai.

„Úgy gondoljuk, hogy a képzés során a Hyundai munkásai megértik szerepüket és a világtörténelem megismerése fejleszti globális gondolkodásmódjukat.” – mondta a tisztviselő.  

Forrás: koreatimes.co.kr

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését