2013 - A csodák éve


Tavaly ilyenkor még nem sejtettem, hogy a 2013-as év ennyi tartalmat, sikert és elismerést hoz majd a Dönci Hyundai Blogja számára.

A most véget érő 2013-as év minden tekintetben sikeres év volt a blog szempontjából. Az év elején sikerült felvennem a kapcsolatot a magyarországi importőrrel, akiknek előbb egy Veloster Turbo, majd egy Santa Fe teszttel (1. rész, 2. rész) köszönhettem meg a bizalmat.


A blog hírforrásait tovább bővítve nyáron sikerült kapcsolatba lépnem a Hyundai csehországi autógyárával, ahonnan kérésemnek megfelelően azóta is folyamatosan kapom a kiválasztott híreket. Ám nemcsak híreket kaptam, de egy meghívást is, amelynek eleget téve októberben egy napra népes magyar csapat „szállta meg” Európa legmodernebb autógyárát, ahol még a munkások ebédjét is megkóstolhattuk.


Szeptemberben – a blogra építve – részt vehettem a Hyundai Motor Europe által a Facebookon meghirdetett versenyén, amelyben Európa legnagyobb Hyundai rajongóját keresték. Itt eljutottam egészen az utolsó fordulóig, ahol egy esti videócsetben beszélgethettem a márkáról a HME csapatának egyik fiatal munkatársával. A szerencse azonban ezúttal nem nekem kedvezett, egy bolgár srácot választottak ki, így ő mehetett a Frankfurti Autószalonra, az új Hyundai i10 világpremierjére.

November végén aztán érkezett egy email, hogy a Hyundai Motor Europe szeretettel vár december 10-én frankfurti központjába, ahol részt vehetek többek között a Hyundai Motorsport csapatának és az i20 WRC végleges változatának bemutatásán. Természetesen mindent félredobva tettem eleget a meghívásnak, így mégis eljuthattam a Hyundai európai központjába, ahol nemcsak a sajtótájékoztatót élhettem át, de megismerkedhettem mindenkivel, aki számít, beleértve az egyes részlegek vezetőitől a top menedzsmentig mindenkivel.

"Köszönjük, hogy itt voltál és azt is, hogy betekintést engedtél az általad szerkesztett blogba." - írta Allan Rushforth, a Hyundai Motor Europe alelnöke, miután átnézte az utazásról szóló beszámolómat. "A blog igazán jó minőségű, amely nemcsak a termékeink körébe, de a Hyundai európai üzletmenetébe is remek betekintést ad. Csak így tovább és ha a jövőben további belső információkkal tudunk szolgálni, azt a blog számára is elérhetővé tesszük. Tényleg jó néha kívülről is rálátni a munkánkra, amellyel még közelebb kerülhetünk vásárlóinkhoz, az európai autórajongókhoz és remek dolog olyan igazi rajongókkal találkozni, mint amilyen te vagy."

A blog népszerűsége az idei sikereknek megfelelően alakult, hiszen a két és fél éve működő oldal idén februárban ünnepelhette a 100 ezredik megtekintést, ám decemberre ez a szám már meghaladta a 200 ezret is! A blog Facebook oldala is szépen fejlődik, itt jelenleg 143 személy követi nyomon a blog híreit, amely mellett egyéb olyan tartalmak (képek, kémfotók, videók) is szerepelnek az oldalon, amelyek nem fértek bele a blog napirendjébe.

Mit hoz a jövő év? Egyelőre nem tudhatom, de vannak terveim, amelyekkel az idei év sikereire építve reményeim szerint a blog talán még magasabb szintre tud majd eljutni, mint eddig.


A fenti eredmények azonban nem valósultak volna meg a támogatók nélkül, így köszönetet kell mondjak a Hyundai Hovány, a Hyundai Holding Hungary Kft, a Hyundai Motor Manufacturing Czech és a Hyundai Motor Europe munkatársainak, de emellett köszönet illeti a Kia Pappas szegedi alkalmazottjait is, akik által Hyundai Group olyan modelljeiről is beszámolhatok, amelyek nem kaphatóak döntött „H” betűs logóval.
   
Természetesen azonban a legnagyobb köszönet Önöket, Titeket, a blog olvasóit illeti, akik nélkül ez a blog nem maradt volna fenn ilyen hosszú ideig. Köszönöm mindazt a bizalmat, támogatást, amelyet ebben az évben kaptam és melyet a jövőben is hasonló lendülettel, érdekes hírekkel fogok meghálálni.



Minden kedves Olvasómnak Boldog, Eredményekben gazdag Új Esztendőt Kívánok!


Dönci 

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését

2024 új Hyundai és Kia modelljei