Kémfotókon a Hyundai i10 szedán és a kisegyterű


Indiában sikerült lefotózni a Hyundai Grand i10-re épülő lépcsőshátú változatot, valamint elcsíptek egy különös egyterű modellt is.

Nemrég számoltam be arról, hogy az új Hyundai Grand i10-re épülő szedán változat első tesztpéldányai már elkészültek, amelyekről most végre sikerült felvételeket is készíteni az Indian Autos Blog egyik olvasójának.


A felvételek alapján megállapítható, hogy a Hyundai immár készen áll arra, hogy felvegye a küzdelmet az indiai piacon igen népszerű Maruti Swift DZire, a Honda Amaze, vagy az indiai gyártású Tata Indigo eCS ellen. Erre utal, hogy az autó láthatóan elkészült, amelynek egyik alapfelszereltségű modelljét tesztelték éppen a Chennaihoz közeli autópályán.   


A forma alapján az is nyilvánvalóvá vált, hogy a Grand i10 szedán a hátsó ajtóig teljes mértékben megegyezik a már bemutatott ötajtós változattal, a C oszlop pedig a Honda Amazehez hasonlóan fordul rá a zömök csomagtartóra. Az új változat belül is megörökölte a Grand i10 műszerfalát.


A kis limuzin mellett első alkalommal sikerült (igaz, elég rossz minőségű) felvételeket készíteni az egyterű változatról is, amelynek formája egy nagyra nőtt Grand i10-et idéz. A kép alapján az autó nem is túlzottan magas, ám közelebbi szemrevételezéssel az is megállapítható, hogy az ablakok vonalvezetése megpróbálja elrejteni az autó valódi méreteit.


A méretek és a hagyományos ajtók arra utalnak, hogy az autó nem lesz akkora, mint a fő konkurensnek tekintett Maruti Ertiga, ám a hatalmas hátsó lámpatestekkel felszerelt új modell várhatóan sok formai megoldást örököl a már megjelent modellektől, így minden bizonnyal az autó első kiképzése is hasonló lesz azokhoz. A hátsó lámpatest formája, az egész karosszéria arányai alapján az is elképzelhető, hogy a Hyundai nem is egy vadonatúj modellt kíván bevezetni, hanem az Európában már néhány éve piacra vezetett ix20 modellt adaptálja az indiai viszonyokhoz. 


Korai még megmondani, hogy a két új modell milyen motorokkal kerül majd az indiai kereskedőkhöz. Könnyebb a helyzet a már bemutatott Grand i10 lépcsőshátú változatával, hiszen az várhatóan az ötajtós 1, 2 literes Kappa erőforrását örökli majd meg, amelyre bizonyíték a lefotózott autó hátsó ajtaján található 1,2 MT” matrica is. Emellett szinte biztosan választható lesz az új 1,1 literes dízelváltozat is és akár az i20-ban is használt erősebb, 1,4 literes dízelmotor is beköltözhet a limuzinba.


Nehezebb a helyzet a kisegyterűvel, amely egy teljesen új modell (vagy mégsem), ám várhatóan hasonló motorkínálattal rendelkezik majd, mint európai testvére. Mindkét modell várhatóan még 2014-ben bemutatkozhat Indiában.

Forrás:indianautosblog.comoverdrive.in

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését