A Hyundai forradalmasította az autóvásárlást
A rockar.com internetes oldallal együttműködésben az angol
Rockar Hyundai márkakereskedés bemutatóterme az autóvásárlás digitális világát
hozza el, ahol az autóvásárlás folyamatát a márkakereskedő helyett az ügyfél
irányíthatja.
„Az elképzelés rendkívül egyszerű – biztosítjuk, hogy a
vásárló valóban a folyamat központjában legyen és az elejétől érzi fontosságát”
– mondja Simon Dixon, a Rockar vezetője.
Az ügyfelek itt online, akár öt perc alatt vásárolhatnak
maguknak egy új autót anélkül, hogy alkudozni kellene, vagy bármi olyan dolgot
kellene tenniük, amit a hagyományos értékesítési formában megszokott volna. A vásárlók
aukción keresztül is beszerezhetik kiszemelt autójukat, amit készpénzért, vagy
a felkínált finanszírozási lehetőségek közül választva fizethetnek ki –
akárcsak egy igazi márkakereskedésben.
Habár az egész folyamatot a számítógépen lehet végigvinni, lehetőség
van időpontot foglalni tesztvezetésre, valamint segítséget is kérhetnek a
leendő ügyfelek a digitális üzlet felkészült és segítőkész munkatársaitól.
A Rockar Hyundai kereskedés azonban nemcsak a digitális
térben létezik, a kereskedés a londoni Bluewater bevásárlóközpontban a valóságban is létrehozott egy bemutatótermet,
amely azonban inkább hasonlít egy Apple üzletre, mint egy hagyományos
autószalonra. A teremben „Rockar Angyalok” nyújtanak segítséget, akiknek nem az
értékesítés az elsődleges céljuk. Természetesen itt is lehetőség van próbára, a
bevásárlóközpont parkolójának egy részét ugyanis átadták a Rockar Hyundai tesztflottájának.
„A Hyundai hisz benne, hogy a vásárló az első és biztosítani
szeretné az autóvásárlás és –birtoklás legjobb élményét” – mondta Tony
Whitehorn, a Hyundai Motor UK elnök-vezérigazgatója. „A Rockar Hyundai egy új
és izgalmas lehetőség az autóvásárlásra. Innovatív, érdekes és olyan
technológiákat használ, amelyek könnyebbé teszik vásárlóink életét.”
A Rockar Hyundai azonban nemcsak az autóvásárlást, de a
szervizelést is forradalmasította. Az online felületen lehet szervizidőpontot
foglalni, leadni az autó kulcsát a Bluewater előtt, majd az ügyfél bevásárolhat,
amíg autóját kezelésbe veszik.
A Rockar Hyundait úgy tervezték, hogy tükrözze a modern
digitális életstílust és a vásárlás modern megközelítését. Nem arra tervezték,
hogy teljes mértékben helyettesítse a hagyományos kereskedéseket, de azoknál
több lehetőséget biztosít az ügyfeleknek. Manapság, amikor az emberek a
zenéjüket, ruháikat és ételeinket online vásárolják, mostantól akár a Hyundai
autóit is ilyen módon szerezhetik be.
Forrás: pocket-lint.com
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!