A Hyundai forradalmasította az autóvásárlást


A rockar.com internetes oldallal együttműködésben az angol Rockar Hyundai márkakereskedés bemutatóterme az autóvásárlás digitális világát hozza el, ahol az autóvásárlás folyamatát a márkakereskedő helyett az ügyfél irányíthatja.

„Az elképzelés rendkívül egyszerű – biztosítjuk, hogy a vásárló valóban a folyamat központjában legyen és az elejétől érzi fontosságát” – mondja Simon Dixon, a Rockar vezetője.


Az ügyfelek itt online, akár öt perc alatt vásárolhatnak maguknak egy új autót anélkül, hogy alkudozni kellene, vagy bármi olyan dolgot kellene tenniük, amit a hagyományos értékesítési formában megszokott volna. A vásárlók aukción keresztül is beszerezhetik kiszemelt autójukat, amit készpénzért, vagy a felkínált finanszírozási lehetőségek közül választva fizethetnek ki – akárcsak egy igazi márkakereskedésben.


Habár az egész folyamatot a számítógépen lehet végigvinni, lehetőség van időpontot foglalni tesztvezetésre, valamint segítséget is kérhetnek a leendő ügyfelek a digitális üzlet felkészült és segítőkész munkatársaitól.


A Rockar Hyundai kereskedés azonban nemcsak a digitális térben létezik, a kereskedés a londoni Bluewater bevásárlóközpontban a  valóságban is létrehozott egy bemutatótermet, amely azonban inkább hasonlít egy Apple üzletre, mint egy hagyományos autószalonra. A teremben „Rockar Angyalok” nyújtanak segítséget, akiknek nem az értékesítés az elsődleges céljuk. Természetesen itt is lehetőség van próbára, a bevásárlóközpont parkolójának egy részét ugyanis átadták a Rockar Hyundai tesztflottájának.


„A Hyundai hisz benne, hogy a vásárló az első és biztosítani szeretné az autóvásárlás és –birtoklás legjobb élményét” – mondta Tony Whitehorn, a Hyundai Motor UK elnök-vezérigazgatója. „A Rockar Hyundai egy új és izgalmas lehetőség az autóvásárlásra. Innovatív, érdekes és olyan technológiákat használ, amelyek könnyebbé teszik vásárlóink életét.”


A Rockar Hyundai azonban nemcsak az autóvásárlást, de a szervizelést is forradalmasította. Az online felületen lehet szervizidőpontot foglalni, leadni az autó kulcsát a Bluewater előtt, majd az ügyfél bevásárolhat, amíg autóját kezelésbe veszik.


A Rockar Hyundait úgy tervezték, hogy tükrözze a modern digitális életstílust és a vásárlás modern megközelítését. Nem arra tervezték, hogy teljes mértékben helyettesítse a hagyományos kereskedéseket, de azoknál több lehetőséget biztosít az ügyfeleknek. Manapság, amikor az emberek a zenéjüket, ruháikat és ételeinket online vásárolják, mostantól akár a Hyundai autóit is ilyen módon szerezhetik be.  


Forrás: pocket-lint.com

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését

2024 új Hyundai és Kia modelljei