Öt tanulmányt hozott a Hyundai az idei SEMA Tuningshowra
A Hyundai Motor America idén ismét a tuningszakma
legkiemelkedőbb képviselőivel fogott össze azért, hogy a vállalat termékeinek
alapjain valami különlegeset hozzon létre.
A Hyundai idén legújabb, 2015-ös Genesis és Sonata modelljeinek
teljesítményét és tuningképességét kívánta bizonyítani, amely mellett persze
megszületett a valaha épített legerősebb négyhengeres Genesis Coupe, miközben a
Veloster Turbo is rali ihletésű felszerelést kapott.
„Minden évben a szakma legnagyobb neveit kérjük fel arra,
hogy a SEMA legizgalmasabb autóit építsék meg” – mondta Mike O’Brien, a Hyundai
Motor America terméktervezési vezetője. „Idén azt akartuk, hogy az építők
erőteljes és egyben luxusautókat építsenek és ahogyan látható is, minden
tekintetben sikerült is ezt elérni.”
Az ARK Performance által átalakított 2015-ös Genesis limuzin
luxusszínvonala és teljesítménye összehasonlíthatóvá teszi az autót a
Mercedes-Benz AMG vagy a BMW M autóival is. A cél elérése érdekében az ARK
turbófeltöltéses motort és lélegzetelállító stílust adott hozzá a Genesis elegáns
megjelenéséhez, ám az erő mellett nem feledkeztek meg a kezelhetőségről,
valamint a növelt teljesítményű erőforrás hangzásáról sem. Ezenkívül az ARK
saját fejlesztésű versenytechnológiájának beépítésével egy valóban egyedi és
merész Hyundai jött létre.
A Bisimoto Engineering már harmadik éve dolgozik együtt a
Hyundaijal, most éppen történetének legerősebb elsőkerék-hajtású Sonatájukat
valósították meg. Az összesen 708 lóerős teljesítmény eléréséhez a Bisimoto
mérnökei alapjaitól újjáépítették a Hyundai 2,4 literes négyhengeres egységét. Ahogyan
mindig, a cég tulajdonosa és vezető mérnöke, Bisi Ezerioha a hatalmas
teljesítmény mellett továbbfejlesztette a motor megbízhatóságát is, de nem
hiányzik az autó megnövelt teljesítményéhez illeszkedő matricázás és látványos megjelenés sem.
A chicagói Blood Type Racing azt a célt tűzte ki, hogy
megépítik a valaha volt legerősebb 2,0 literes Genesis Coupét. A nagyteljesítményre
képes Precision Turbo feltöltő és a megerősített, teljesen kiegyensúlyozott
belső komponensek, valamint az intercooler, a befecskendező rendszer és a teljes
sportkipufogó-rendszer párosításával a BTR elérte célját, csaknem ezer lóerőt
sajtoltak ki az erőforrásból. A BTR ehhez a hihetetlen teljesítményhez méltó,
agresszív kinézetet faragott a Genesis Coupénak, amelyhez Kei Miura japán
tervező elöl 40, hátul 60 milliméterrel szélesebb sárvédő csomagja, első
légterelő, hátsó diffúzor és egy hatalmas GT szárny is hozzájárult.
A JP Edition saját stílusát kifejező Sonata modellje
összeköti a los angelesi utcai művészetet az autózás rajongóival. A JP Edition Mr.
44 és Flexfit | BSCMP utcai művészekkel szorosan együttműködve olyan tuningolt
autót hozott létre, amely ötvözi a teljesítményt a legújabb innovációkat
felvonultató szórakozással, így a tiszta stílusú autó tükrözi az autórajongó
személyiségét és életstílusát.
A szintén chicagói székhelyű és mindig a tuning határait
kereső Toca Marketing Group legújabb kreációjában új magaslatokra helyezte a
Genesis teljesítményét és luxusszínvonalát. Az „Acélfőnix” névre keresztelt autót
alapként a Hyundai 5,0 literes V8-as motorja mozgatja, ám a Toca Garrett kettős
turbójával és az ARK kipufogórendszerével 600 lóerősre tudták növelni az autó
teljesítményét. A Genesis belső terét egyedi, fehér cérnával varrott fekete
bőrülésekkel, szénszálas betétekkel és Rockford Fosgate hangrendszerrel dobták
fel.
Forrás: hyundainews.com
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!