Különleges bemutatótereket hoznak létre a Hyundai Aslan számára


A Hyundai novemberben Dél-Korea több helyszínén rendezett be „Aslan Space” bemutatótereket, ahol az érdeklődők első kézből tapasztalhatják meg az új luxusmodell képességeit.

A Hyundai október végén mutatta be vadonatúj luxusautóját, az Aslant, amelynek megalkotásakor leginkább a Lexus ES 350, kisebb mértékben pedig az Audi A6 volt a viszonyítási alap. Az autót elsősorban a sportosra hangolt német riválisokat választó fogyasztók visszatérítése érdekében fejlesztették ki, akik számára prémium kényelmet és kifinomult rugózást kínálnak.


Kim Sang-dae, a Hyundai marketingosztályának vezetője azt mondta, az Aslant azok számára készítették, akik kiábrándultak a német prémiumautók feszes és idővel zajossá váló futóművéből és a hátsókerék-meghajtásos építésmód miatt szűkebb hátsó helykínálatából. „Azoknak szánjuk az autót, akik vezettek már középkategóriás Sonatát vagy Grandeurt, de az elmúlt időkben nem volt más választásuk a továbblépésre, mint a prémium Genesis vagy egy importmodell” – mondta.   


A Hyundai Motor annak érdekében, hogy találkozzanak az autó célközönségével, különleges „Aslan Space” bemutatótermeket hoztak létre Korea öt legnagyobb bevásárlóközpontjában, köztük a Szöul belvárosában található Dongdaemun Design Plazában. Ide közel 1 500 Hyundai vásárlót hívtak már meg, akiknek a szakértők bemutatják az Aslan formáját, teljesítményét, csendességét, egyedülálló felszereltségét és biztonsági színvonalát. Emellett a látogatók láthatják, hallhatják, érezhetik az Aslan minőségi kialakítását, köztük a kiváló nappa bőr tapintását, illetve az audiorendszer hangzását.   


Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését

2024 új Hyundai és Kia modelljei