Különleges bemutatótereket hoznak létre a Hyundai Aslan számára
A Hyundai novemberben Dél-Korea több helyszínén rendezett be „Aslan
Space” bemutatótereket, ahol az érdeklődők első kézből tapasztalhatják meg az
új luxusmodell képességeit.
A Hyundai október végén mutatta be vadonatúj luxusautóját,
az Aslant, amelynek megalkotásakor leginkább a Lexus ES 350, kisebb mértékben
pedig az Audi A6 volt a viszonyítási alap. Az autót elsősorban a sportosra
hangolt német riválisokat választó fogyasztók visszatérítése érdekében
fejlesztették ki, akik számára prémium kényelmet és kifinomult rugózást
kínálnak.
Kim Sang-dae, a Hyundai marketingosztályának vezetője azt
mondta, az Aslant azok számára készítették, akik kiábrándultak a német
prémiumautók feszes és idővel zajossá váló futóművéből és a hátsókerék-meghajtásos
építésmód miatt szűkebb hátsó helykínálatából. „Azoknak szánjuk az autót, akik
vezettek már középkategóriás Sonatát vagy Grandeurt, de az elmúlt időkben nem
volt más választásuk a továbblépésre, mint a prémium Genesis vagy egy
importmodell” – mondta.
A Hyundai Motor annak érdekében, hogy találkozzanak az autó
célközönségével, különleges „Aslan Space” bemutatótermeket hoztak létre Korea
öt legnagyobb bevásárlóközpontjában, köztük a Szöul belvárosában található Dongdaemun
Design Plazában. Ide közel 1 500 Hyundai vásárlót hívtak már meg, akiknek a
szakértők bemutatják az Aslan formáját, teljesítményét, csendességét,
egyedülálló felszereltségét és biztonsági színvonalát. Emellett a látogatók
láthatják, hallhatják, érezhetik az Aslan minőségi kialakítását, köztük a
kiváló nappa bőr tapintását, illetve az audiorendszer hangzását.
Forrás: koreabizwire.com, yonhapnews.co.kr