Harmadszor is kitüntették a Hyundai zászlóshajóját
Az amerikai AutoPacific és az IntelliChoice autóipari
kutatóintézet Motorist Choice Award Népszerű Életstílus Luxusautó kategóriájában
immár harmadik éve a Hyundai Equus diadalmaskodik.
A Hyundai zászlóshajójaként az Equus modelljével több mint
92 ezer felhasználó összességében elégedett és méltatták alacsony üzemeltetési
költségei miatt is, így nem véletlenül kapta ez a modell a legmagasabb
pontszámokat az értékelésben.
„A Motorist Choice Award mindig is fontos, hiszen az a
valódi tulajdonosok visszajelzéseire épül” – mondja Mike O’Brien, a Hyundai
Motor America terméktervezési és vállalati alelnöke. „Ez az elismerés újabb
bizonyíték arra, hogy a Hyundai elkötelezetten fejleszt és gyárt olyan magas
minőségű termékeket, mint az Equus, amely a vásárlói elégedettség és a
luxusszintű autózás élményeit biztosítja a tulajdonosa számára.”
A Motorist Choice Award az AutoPacific újautó-vásárlói
elégedettségi felmérésének és az IntelliChoice tulajdonosi költségadatainak felhasználásának
kombinációjával dolgozik. A két társaság ezután az adatok alapján kialakítja a
Népszerűű és a Prémium márkák csoportjának nyerteseit. A módszer alapján
kialakul a legjobbak listája, amely modellek igazodnak a vásárlók igényeihez, elégedettek
velük és értéket hordoznak.
Az Equus sikeresen versenyez a világ legjobb luxusautóival, ez
a díjnyertes modell 5,0 literes V8-as benzinmotorja 429 lóerős teljesítményéhez
nyolcfokozatú automata váltó csatlakozik, amely biztosítja nemcsak az autó
teljesítményét és kifinomultságát, de kiváló elégedettséget és élményeket is
nyújt vezetőjének.
Forrás: hyundainews.com