A vártnál kisebb a Hyundai Aslan iránti érdeklődés
A Hyundai nagy reményeket fűzött nemrég bevezetett középkategóriás
limuzinjai iránt, a piac azonban mégsem lelkesedik annyira értük.
A Hyundai Motor az elmúlt néhány hónapban sokkal kevesebb
középkategóriás limuzint értékesített hazai piacán, mint arra számított. A
márka frissített Grandeur limuzinjából összesen 6 513 darabot vásároltak
januárban, amely csaknem 20 százalékkal kevesebb annál a mennyiségnél, mint
amennyit egy évvel korábban, a frissítés előtt vásároltak az autóból.
A Hyundai Aslan szintén a várakozások alatt teljesít, hiszen
míg tavaly decemberben 992 darabot, addig idén januárban is csak 1 070 példányt
sikerül értékesíteniük. A Grandeur és az Aslan limuzinokból tehát idén
januárban együttesen 7 583 darabot adtak el, amely még így is kevesebb,
mint az a 8 134 darab, amennyi tavaly januárban kelt el csak a
Grandeurből.
A jelenlegi Grandeur modellt 2012 decembere óta árulja a
Hyundai Koreában, vagyis a teljesen új generációra még egy vagy két évet
várnunk kell. Mivel a Grandeur jelentős szerepet tölt be a Hyundai kínálatában,
a modell iránti kereslet csökkenése érzékenyen érinti a koreai autógyártót.
A 2014 novemberében bemutatkozott Aslan esetében kimaradt az
új modell effektus, hiszen az autóból novemberben még 1 320 darabot
vásároltak, ám ez decemberre 992 darabra esett vissza. A folyamat
visszafordítása érdekében a Hyundai most árengedményekkel próbál újabb
vásárlókat szerezni.
Forrás: thekoreancarblog.com
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!