Európa a kulcs a Hyundai sikeréhez


A Hyundai európai marketingfőnöke szerint az új Tucsonnal a márkához csábított európai ügyfelek kulcsfontosságot kapnak a vállalat globális sikerességéhez vezető úton.

Ha a Hyundai meg tudja nyerni magának az európai vásárlókat, akkor bárhol képes helytállni. Ez annak az embernek a véleménye, akinek feladata a koreai márka hírnevének építése és az eladások növelése a világ egyik legérettebb autópiacán. Jochen Sengpiehl, a Hyundai Motor Europe marketingvezetője szerint ugyanis a márka hírnevének építése szempontjából Európa jelenti az elsődleges helyszínt.

„Remek autókat építünk, amelyek elérhetőek, kiváló minőségűek, értékarányosak, de szükségünk van valamiféle hozzáadott értékre ahhoz, hogy elkápráztassuk a vásárlókat, ezért aztán több figyelmet kell szentelnünk a márkának” – mondja Sengpiehl. „Európában az autóink jobbak, mint megítélésünk. Dolgoznunk kell a márkán, hogy a kettő azonos szintre kerüljön.”


Sengpiehl elmondta, az új Tucson kulcsfontosságú elem, amely a Hyundai márka-nagyköveteként lép piacra. „Ez egy globális autó, amit Európában terveztünk és itt is gyártunk a világ számára. A saját útját járja, a saját szegmensében. Képességei lehetségessé teszik, hogy a vásárlók számára többet adjon, mint amit elvárnak tőle.” – magyarázza. „A Tucson jó alapot teremt, amelyre egy érzelemgazdag európai márkát tudunk felépíteni.”  

Kevesebb, mint egy hónappal a genfi bemutató előtt a Hyundai a márka történetében először külföldön, Berlinben rántotta le a leplet új globális modelljéről, a Tucsonról, a helyszín pedig különleges jelentőséggel bír, hiszen nem messze onnan található Európa legnagyobb autógyártója, a Volkswagen wolfsburgi főhadiszállása.


„A Tucson a márka európai nagykövete. Az autót a városokra tervezték. A modern, mai városi embereknek készült. Amikor eldöntöttük a bemutató megrendezését, Berlinre esett a választás. Berlin gyorsan növekszik… Egy globális metropolisz… Így lett az ideális helyszín” – meséli mosolyogva Sengpiehl.

Sengpiehl szerint az európai piac összetettsége kihívást jelent a márka számára. „Európa a legnehezebb és legösszetettebb autópiac, ahol sikereket kell elérnünk. Nagyjából 30 piacunk van itt, rengeteg különböző nyelvvel és kultúrával… Nem összehasonlítható ez az ausztrál, az amerikai, kínai vagy éppen a hazai, koreai piaccal, ahol egyetlen ország és azonos nyelv van. A vállalat nagyon szeretne utat törni Európában, hiszen ott vagyunk, ahol a világ legjobb autóit készítik. Ha itt meg tudjuk csinálni, bárhol képesek vagyunk helytállni.” – magyarázza.   


„Ha a márkát más, értékesebb vagy prémium környezetbe helyezzük, az értékarányossággal együtt már lehet kezdeni valamit… Ha megnézzük a német prémiummárkák sikereit, az autóikat Európának, Európában készítik. Az európai ízlés szerint készített autók nagyon sikeresek. Éppen ezért, ha megtaláljuk az európaiakhoz vezető utat és az embereket a márkához csábítjuk és ha látják,, hogy a Hyundait nemcsak az ára adja el, ez biztosan továbbgyűrűzik majd a világpiacra” – zárta Sengpiehl.


Forrás: motoring.com.au

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését

2024 új Hyundai és Kia modelljei