Nőtt a Hyundai luxusautóinak részaránya Amerikában
A dél-koreai Hyundai csoport által az Egyesült Államokban kínált
luxusautók piaci részesedése az elmúlt évben tovább emelkedett.
A Hyundai márka Genesis és Equus, valamint a Kia által
forgalmazott K9 luxusmodellek eladásai 2014-ben 3,1 százalékkal haladták meg a
korábbi év eredményét, így összesen 23 878 darab kelt el a három
modellből. Ezzel egyidejűleg a koreai luxusautók piaci részesedése 0,5
százalékkal emelkedett, így azok az amerikai luxusautó-piac 7,2 százalékát
birtokolják.
A három luxusmodell közül a Hyundai Genesisből vásárolták a
legtöbbet, összesen 19 133 darabot. A Genesisnél lényegyen kevesebbet
adtak el a két másik modellből: az Equusból 3 415, míg a K9-ből csak 1 330
darab fogyott.
Miközben a Hyundai csoportnak sikerült növelni piaci
jelenlétét, az Egyesült Államokban egyre kevesebb luxusautót vásárolnak. Az óriási
autópiacon tavaly 3,3 százalékkal kevesebb, összesen 332 174 darab luxusautót
vásároltak az amerikaiak. 2014-ben a Mercedes-Benz 27,6 százalékos
részesedésével uralta ezt a szegmenst, 19 százalékával a BMW a második, míg a
harmadik helyre a General Motors került 16,7 százalékával.
Forrás: globalpost.com
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!