Nőtt a Hyundai luxusautóinak részaránya Amerikában


A dél-koreai Hyundai csoport által az Egyesült Államokban kínált luxusautók piaci részesedése az elmúlt évben tovább emelkedett.  

A Hyundai márka Genesis és Equus, valamint a Kia által forgalmazott K9 luxusmodellek eladásai 2014-ben 3,1 százalékkal haladták meg a korábbi év eredményét, így összesen 23 878 darab kelt el a három modellből. Ezzel egyidejűleg a koreai luxusautók piaci részesedése 0,5 százalékkal emelkedett, így azok az amerikai luxusautó-piac 7,2 százalékát birtokolják.  


A három luxusmodell közül a Hyundai Genesisből vásárolták a legtöbbet, összesen 19 133 darabot. A Genesisnél lényegyen kevesebbet adtak el a két másik modellből: az Equusból 3 415, míg a K9-ből csak 1 330 darab fogyott.


Miközben a Hyundai csoportnak sikerült növelni piaci jelenlétét, az Egyesült Államokban egyre kevesebb luxusautót vásárolnak. Az óriási autópiacon tavaly 3,3 százalékkal kevesebb, összesen 332 174 darab luxusautót vásároltak az amerikaiak. 2014-ben a Mercedes-Benz 27,6 százalékos részesedésével uralta ezt a szegmenst, 19 százalékával a BMW a második, míg a harmadik helyre a General Motors került 16,7 százalékával.  

Forrás: globalpost.com

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését

2024 új Hyundai és Kia modelljei