Sikeres első évet zárt a Hyundai Mexikóban


A Hyundai összesen 12 064 autót tudott értékesíteni piacra lépésének évében tavaly, a sikeres kezdetben nagy szerepe volt a Chrysler hűséges vevőkörének is.

A Hyundai 2014 májusa óta van hivatalosan jelen Mexikóban, akkor 8 ezer autó eladását tervezték az országban. „Lehet, hogy ambiciózus terv, de reméljük, sikerül elérnünk” – mondta akkor Pedro Albarran, a Hyundai Motor Mexico vezetője.

Az óvatos kezdet után azonban az év végére sikerült elérniük tervüket sőt, 34 százalékkal többet adtak el a koreai márka autóiból, mint tervezték. A fokozódó verseny és folyamatos fejlesztések közepette elért remek teljesítmény megközelíti az évek óta piacon lévő Suzuki vagy az Audi múlt évi eredményét.


Albarran szerint a vevők jól fogadták az új modelleket, amely többek között a vevőszolgálatra fordított nagy figyelemnek is köszönhető. A vállalat ugyanis Mexikóban is bevezette a „Tripla 5” csomagot, amely az öt éves, kilométerkorlát nélküli garancia mellett erre az időszakra ingyenes segélyszolgálatot és olcsóbb szervizelési költségeket is takar.

„Nagyon hálásak vagyunk a mexikóiaknak ezért a remek fogadtatásért” – mondja Albarran. „Amikor a Hyundai Motor úgy döntött, hogy belép az ország autópiacára, tudta, hogy a feladat hatalmas lesz ezen a versengő piacon, de biztosak voltunk termékeink minőségének és technológiai színvonalának erejében.”  


A Hyundai ezzel a teljesítményével máris megszerezte a mexikói autópiac 1,1 százalékát. A vállalatcsoporthoz tartozó Kia Motors nemrég bejelentette, hogy új gyárat hoznak létre a mexikói Nueva León mellett, ahol a Kia mellett akár Hyundai modellek is készülhetnek a jövőben.

A vállalat közleménye szerint Mexikóban 39 százalékos részarányával a Grand i10 modell volt a legnépszerűbb. Korábban a Chrysler márkanév alatt futott Atos és az i10 változatok is népszerűek voltak az országban. 27 százalékos részeredményével az Elantrát is igen jól fogadták a mexikóiak, míg az ix35 hobbiterepjárót a Hyundai vásárlók 31 százaléka választotta. A májustól bevezetett három modell mellé később csatlakozott a vadonatúj Sonata, amely főleg emiatt csak az eladások 5 százalékában képviseltette magát.
  

Mariana Chavez, a HMM PR vezetője elmondta, hogy a Hyundai értékesítési sikereihez a vevőszolgálat mellett a korábbi Chrysler vásárlók hűsége is nagyban hozzájárult. „Ugyanazt a minőséget és innovációt keresték, amit korábban és ez segítette munkánkat.”

A dél-koreai márka mexikói képviselete idén 20 ezer autó eladásával számol, amely 65 százalékkal több, mint amennyit 2014-ben elért.

Forrás: elfinanciero.com.mx

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését

2024 új Hyundai és Kia modelljei