Sikeres első évet zárt a Hyundai Mexikóban
A Hyundai összesen 12 064 autót tudott értékesíteni piacra lépésének évében tavaly, a sikeres kezdetben nagy szerepe volt a Chrysler hűséges vevőkörének is.
A Hyundai 2014 májusa óta van hivatalosan jelen Mexikóban, akkor
8 ezer autó eladását tervezték az országban. „Lehet, hogy ambiciózus terv, de
reméljük, sikerül elérnünk” – mondta akkor Pedro Albarran, a Hyundai Motor
Mexico vezetője.
Az óvatos kezdet után azonban az év végére sikerült elérniük
tervüket sőt, 34 százalékkal többet adtak el a koreai márka autóiból, mint
tervezték. A fokozódó verseny és folyamatos fejlesztések közepette elért remek
teljesítmény megközelíti az évek óta piacon lévő Suzuki vagy az Audi múlt évi
eredményét.
Albarran szerint a vevők jól fogadták az új modelleket,
amely többek között a vevőszolgálatra fordított nagy figyelemnek is köszönhető.
A vállalat ugyanis Mexikóban is bevezette a „Tripla 5” csomagot, amely az öt éves,
kilométerkorlát nélküli garancia mellett erre az időszakra ingyenes
segélyszolgálatot és olcsóbb szervizelési költségeket is takar.
„Nagyon hálásak vagyunk a mexikóiaknak ezért a remek
fogadtatásért” – mondja Albarran. „Amikor a Hyundai Motor úgy döntött, hogy
belép az ország autópiacára, tudta, hogy a feladat hatalmas lesz ezen a
versengő piacon, de biztosak voltunk termékeink minőségének és technológiai
színvonalának erejében.”
A Hyundai ezzel a teljesítményével máris megszerezte a
mexikói autópiac 1,1 százalékát. A vállalatcsoporthoz tartozó Kia Motors nemrég
bejelentette, hogy új gyárat hoznak létre a mexikói Nueva León mellett, ahol a
Kia mellett akár Hyundai modellek is készülhetnek a jövőben.
A vállalat közleménye szerint Mexikóban 39 százalékos
részarányával a Grand i10 modell volt a legnépszerűbb. Korábban a Chrysler
márkanév alatt futott Atos és az i10 változatok is népszerűek voltak az
országban. 27 százalékos részeredményével az Elantrát is igen jól fogadták a
mexikóiak, míg az ix35 hobbiterepjárót a Hyundai vásárlók 31 százaléka választotta.
A májustól bevezetett három modell mellé később csatlakozott a vadonatúj
Sonata, amely főleg emiatt csak az eladások 5 százalékában képviseltette magát.
Mariana Chavez, a HMM PR vezetője elmondta, hogy a Hyundai
értékesítési sikereihez a vevőszolgálat mellett a korábbi Chrysler vásárlók
hűsége is nagyban hozzájárult. „Ugyanazt a minőséget és innovációt keresték,
amit korábban és ez segítette munkánkat.”
A dél-koreai márka mexikói képviselete idén 20 ezer autó
eladásával számol, amely 65 százalékkal több, mint amennyit 2014-ben elért.
Forrás: elfinanciero.com.mx
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!