Nem lesznek idén Hyundai reklámok a Szuperkupán


A Hyundai Motor America úgy határozott, hogy hét év után több más nagyvállalathoz hasonlóan az idei 49. Szuperkupára nem készítenek reklámfilmet, máshol viszont ennek ellenére összeállították saját filmjüket.

A Szuperkupa döntője nemcsak Amerika, de a világ egyik legnézettebb sporteseménye, amelyet idén a világ 200 országának mintegy egymilliárd nézője követ nyomon. Az amerikai foci döntő mérkőzéseinek szünetei éppen ezért hatalmas lehetőséget jelentenek a reklámozók számára termékeik, szolgáltatásaik bemutatására.

„Miközben a Szuperkupa remek hirdetési felület, a Hyundai úgy határozott, szünetet kér és nem lesz játékban idén” – közölte szűkszavúan a HMA szóvivője. A Hyundainak egyébként sincs új modellje, amit bemutathatna, ezért a vállalat inkább más irányba tekint. 


A Hyundai hét éve, 2007-től folyamatosan megjelent egy vagy két hirdetéseivel a Szuperkupa döntőiben. A válság kirobbanásának éveiben, 2009-ben a vállalat különleges biztosítási csomagját népszerűsítette, amelyben megígérte, visszaveszi a gépkocsit, ha az ügyfél nem képes fizetni a törlesztő-részleteit.

2012-ben a Hyundai alabamai gyárában, ottani dolgozókkal leforgatott márkafilmje mellett a Veloster Turbo és a Genesis Coupe modellt népszerűsítő reklámokat élvezhette a közönség. Két éve, 2013-ban egy kölyök gyűjtött szuperhős csapatot azért, hogy legyőzze a nagyobb fiúkat, valamint egy másik filmben bemutatták a turbómotorok előnyeit is. Tavaly pedig a NagyRobbanás elméletben egy Elantra került főszerepbe, a vadonatúj Genesis különleges biztonsági funkcióinak bemutatására készített „Apu hatodik érzéke” reklámfilm pedig díjat is nyert.   


A Hyundai mellett az idei döntőt több nagy autógyártó is kihagyja, így nem láthatjuk idén a 2008. óta folyamatosan hirdető Audi, a 2011-es „Az Erő” reklámot készítő Volkswagen, a General Motors, a Lincoln, a Jaguar, a Honda vagy az Acura reklámjait sem.

Igaz ugyan, hogy a Hyundai idén nem reklámoz a Szuperkupa közvetítésén az Egyesült Államokban, a kanadai képviselet azonban ennek ellenére elkészítette saját márkafilmjét, amelyet a sportesemény kanadai közvetítésének egyik szünetében játszanak majd le.  


Forrás: adage.com

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését

2024 új Hyundai és Kia modelljei