Chung és fia központosítja az irányítást


A Hyundai Motor Group elnöke, Mong-koo Chung és fia, Eui-sun a jövőben növelni készül jelenlétét a vállalatcsoport leányvállalatainak életében.

Mong-koo Chung a jövőben átveszi a  Hyundai Engineering & Construction vezérigazgatói posztját, melyet 2011. márciusában csatoltak az autóipari vállalathoz. Eközben Eui-sun Chung, aki a Hyundai Motor elnök-helyettese és a KIA Motors elnöke, a jövőben a Hyundai Steel vezérigazgatója lesz.

A Hyundai szóvivője szerint a lépésre azért került sor, hogy általa a leányvállalatok vezetése felelős kezekbe kerülhessen.

„Az építőipari tevékenységünk a vállalat három alappillérének egyike, míg a másik kettő az autógyártás és az acélgyártás.” – mondta el a szóvivő. „Chung elnök vezérigazgatóvá kinevezésének célja a felelősségteljes gazdálkodás elősegítése.”

A Hyundai elnöke már eddig is a csoport öt vállalatában tölt be vezető posztot: a Hyundai Motor, a Hyundai Mobis, a Hyundai Steel, a Hyundai Powertech és a Hyundai ngv vállalkozásokban.

Mivel a csoportot alapító Ju-yung Chung a Hyundai E&C építőipari vállalatot tekintette az alap vállalkozásnak, ezért a Hyundai Motor elnöke minden bizonnyal leginkább ezen vállalkozásra fordítja legnagyobb figyelmét.


Chung alelnök pedig a Hyundai Steel vezetői posztjával kiterjeszti tevékenységi körét az autóiparon kívülre is. „Ez az első alkalom, hogy az alelnök egy nem autóipari vállalat élére kerül.” – mondta a csoport szóvivője.

Az ifjabb Chungra nagy feladat vár, mivel tavaly veszteségessé vált a Hyundai Steel vállalat, ráadásul a bevételek csökkenésére lehet számítani a 2012-es év során.

Chung elnök ismét hangsúlyozta, hogy a belső stabilitás megőrzése létfontosságú a mostani kedvezőtlen világpiaci helyzetben. Ezzel kapcsolatban Chung egy másik Hyundai vezető szavait is idézte: „A Hyundai Motor és a KIA Motors remekül teljesített az elmúlt időszakban. Ám a világ autóipara tele van aknákkal. A Hyundai és a KIA sem lehet kivétel.” Az elnök hozzátette, nagyon fontos, hogy a csapat ne tekintse a jelenlegi helyzetet állandónak a bizonytalanságokkal teli környezetben.

A beszéd összhangban van a csoport célkitűzéseivel, mellyel fel akar zárkózni az európai és japán autómárkákhoz fejlett és minőségi autók kínálatával.

„A vásárlókat kielégítő termékek kínálatán túl itt az idő, hogy a legjobb minőségű autókkal megérintsük a vásárlók szívét is.” – mondta Chung.

A csoport a tervei megvalósítása érdekében idén 15,6 százalékkal többet, 12,3 milliárd dollárt fektet új járművek fejlesztésébe és a jelenlegi üzemek korszerűsítésébe.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését