A Hyundai Motor elnöke 2011. top menedzsere
Az olasz InterAutoNews a Hyundai Motor elnökének adományozta az év top menedzsere kitüntetést.
Mong-koo Chung elnök ellátogatott a 82. Genfi Autószalonra, ahol a konszern európai szervezete előtt is megismételte a vállalat elkötelezettségét egy olyan új egyedi, kreatív gondolkodásmód mellett, mely a válság kedvezőtlen hatásainak ellenére képes piaci növekedést hozni.
A Hyundai szóvivője elmondta, hogy az elnök genfi látogatása is jelzi, a vállalat a pénzügyi nehézségek ellenére komoly áttörésre készül az európai piacon.
A márka európai forgalmazóival történt vacsora közben a Hyundai Motor elnöke átvehette „2011. top menedzsere” megtisztelő címet, melyet az olasz InterAutoNews autóipari szaklap adományozott számára.
Chung olyan nagy neveket utasított maga mögé, mint a második helyen végzett VW vezér Martin Winterkornt, illetve a Ford Motort vezető Alan Mulally-t.
A Hyundai a Veloster Turbo és az i30 kombi változata mellett bemutatta az i20 modelljének ráncfelvarrott változatát, mely utóbbival az árérzékeny vásárlókat veszik célba.
Az új i20 a korábbi változat továbbfejlesztésével született meg, mely modell különösen gazdaságos, emellett pedig környezetbarát is.
A modell egyik változata (1,1 CRDi Blue Drive) 84 g/km-es széndioxid kibocsátására képes, mely a legalacsonyabb érték a hagyományos motorral felszerelt modellek között.
Chung továbbra is hangsúlyozta, hogy a lagymatag európai piacon globális versenytársaikkal csak új modellek bevezetésével lehetnek versenyképesek.
Hangsúlyozta annak fontosságát is, hogy a vállalat olyan új modelleket dobjon piacra, melyek megfelelnek az európai vásárlók igényeinek, melyek segítségével a cég felülkerekedhet a gazdasági visszaesés következményein és erősítheti az autógyártó piaci jelenlétét ezen a hatalmas piacon.
„Miközben Chung elnök végiglátogatja a gyártó európai üzemeit, Chung rámutatott arra, hogy a Hyundai és a KIA márka elkötelezett európai csapatának erőfeszítéseinek köszönhetően lekörözte japán vetélytársait.” – tette hozzá a cég szóvivője.
A világ ötödik legnagyobb autógyártója, a Hyundai Motor Group az elmúlt időszakban fokozatosan növelte európai piaci részesedését annak ellenére, hogy az autógyártók általánosságban gyenge növekedési rátákról számolnak be.
Chung azt is hozzátette, hogy az olyan versenyképes modellekkel, mint amilyen a kifejezetten az európai vásárlók igényei szerint fejlesztett Hyundai i40-es, illetve a KIA Rio modellje, az autógyártó növekedési stratégiájának fontos elemei, melyekkel nemcsak az eladási darabszámok növelhetőek, hanem a márka elismertsége is fokozható Európában, ahol a vásárlók kénytelenek szorosabbra húzni a nadrágszíjat ahhoz, hogy megküzdjenek a pénzügyi válság hatásaival.
„Fontos ezen stratégiai modellek megfelelő népszerűsítése annak érdekében, hogy a potenciális vásárlók közelebb kerülhessenek a modellekhez és az eladások száma emelkedhessen Európában.” – mondta Chung.