A Hyundai Motor belép a japán haszonjármű-piacra
A dél-koreai Hyundai Motor Company erősíteni igyekszik jelenlétét a japán haszongépjármű-piacon nagyobb, pótkocsis tehergépkocsik bemutatásával – írja a japán Nikkei üzleti magazin.
A márka 2009. óta nem forgalmaz személyautókat a szigetországban, ám a tervek szerint a jövőben exportálná termékeit, amelyek árát alacsony szinten tudná tartani.
A Hyundai vevőszolgálatot is üzemeltetni fog regionális partnerei segítségével és arra számítanak, hogy az éves értékesítés kezdetben párszáz darabos lesz.
A vállalat a dél-koreai fizetőeszköz jenhez viszonyított értékének erejében hisz, melynek segítségével még mindig jelentős résztvevője lehet a japán piacnak, melyen tavaly 50 autóbuszt értékesített.
A világ ötödik legnagyobb személyautó-gyártójaként a Hyundai ezzel felveszi a kesztyűt a japán piacot eddig uraló helyi gyártású tehergépkocsi márkákkal szemben is.