A Hyundai Motor belép a japán haszonjármű-piacra


A dél-koreai Hyundai Motor Company erősíteni igyekszik jelenlétét a japán haszongépjármű-piacon nagyobb, pótkocsis tehergépkocsik bemutatásával – írja a japán Nikkei üzleti magazin.  

A márka 2009. óta nem forgalmaz személyautókat a szigetországban, ám a tervek szerint a jövőben exportálná termékeit, amelyek árát alacsony szinten tudná tartani.

A Hyundai vevőszolgálatot is üzemeltetni fog regionális partnerei segítségével és arra számítanak, hogy az éves értékesítés kezdetben párszáz darabos lesz.

A vállalat a dél-koreai fizetőeszköz jenhez viszonyított értékének erejében hisz, melynek segítségével még mindig jelentős résztvevője lehet a japán piacnak, melyen tavaly 50 autóbuszt értékesített.

A világ ötödik legnagyobb személyautó-gyártójaként a Hyundai ezzel felveszi a kesztyűt a japán piacot eddig uraló helyi gyártású tehergépkocsi márkákkal szemben is.  

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését