Rekordeladások februárban
A Hyundai Indiában keményen megdolgozik a piaci sikerességért, amely most kifizetődni látszik. Az autógyártó hatalmas befektetésekkel, intenzív marketingkampányokkal megerősítette pozícióját Indiában, így az ország második legnagyobb autógyártója februárban soha nem tapasztalt eladásokat produkált.
2012. februárjában 12,8 százalékkal gyarapodott az értékesítési árbevétel 2011-hez viszonyítva, így Indiában 36805 Hyundai talált gazdára, szemben a tavalyi 32629-hez képest.
A Hyundai Motor India értékesítési és marketing vezetője, Arvind Saxena szerint a vállalat elégedett a márka teljesítményével, ám a következő hónapokban méginkább fel kívánják pörgetni az eladásokat.
A hazai eladásokon felül 15050 darab exportálásra került, mely azonban 22,3 százalékos esés a tavalyi 19378-hoz képest, így együttesen 51855 jármű került értékesítésre, mely 0,3 százalékkal marad el a tavalyi 52007 darabtól.
Saxena hozzátette: „Az Eon eladásainak emelkedése még ebben a nehéz gazdasági helyzetben is segítette a hazai eladások emelkedését.” Az Eon eladási számai először lépték át februárban a bűvös 10 ezres határt.
Forrás: rushlane.com